دانلود آهنگ مهدی احمدوند خلسه | کیفیت 320 اصلی + متن

مهدی احمدوند – خلسه

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام خلسه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خلسه مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Khalse Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – خلسه

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – خلسه

چشماتو میبندم با دستام از پشت چشمای تو صد بار زنده ام کرد بعد کشت تا صبح توی گوشت میگم هی از عشق نبودنت واسم آسون نیست هضمش شوخی شوخی حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد یکی ولم کرد رفت و تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد یه دله یهو دلم تنگت شد سر تو عقل با دلم جنگش شد قبل تو همش تو خلسه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد صدام که میزنی اسمم چقدر قشنگ تره یه هفتست عطرت از رو تن من نمیپره خیالت امشب از کوچه ی ذهنم میگذره خیالت که میاد خواب از سر من میپره یه لحظه بهت فکر نکنم خیانته با هرکی خوب باشی بدم یه عادته این کارم از عشقه نگو حسادته حالم بده ندیدمت یه ساعته حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد یکی ولم کرد و رفت و تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد یه دله یهو دلم تنگت شد سر تو عقل با دلم جنگش شد قبل تو همش تو خلسه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

خلسه حالتی روحانی بوده که بدن در وضعیتی مابین خواب و بیداری قرار دارد و ممکن است توهمات بسیاری ذهن را درگیر کند.

مهدی احمدوند آهنگ احساسی و کاملا متفاوت خود به نام خلسه را به تازگی منتشر کرده است. در ادامه متن کامل این موزیک زیبا و عاشقانه را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم.

امیدواریم در زندگی خود هیچ وقت دچار سردرگمی نشوید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مهدی احمدوند را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده خلسه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خلسه مهدی احمدوند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مهدی احمدوند نیز با خوشحالی از انتشار ترانه خلسه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خلسه مهدی احمدوند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مهدی احمدوند با انتشار موزیک جذاب خلسه از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مهدی احمدوند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ خلسه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه خلسه مهدی احمدوند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

مهدی احمدوند خلسه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مهدی احمدوند را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از مهدی احمدوند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مهدی احمدوند آهنگ خلسه را جزو بهترین کارهای او می دانند. خلسه مهدی احمدوند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک خلسه مهدی احمدوند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه خلسه مهدی احمدوند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: