دیوار مهدی احمدوند | دانلود اهنگ مهدی احمدوند دیوار(بین من و خودت دیوار میکشی) + متن

مهدی احمدوند – دیوار

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام دیوار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوار مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Divar Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – دیوار

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – دیوار

دوری تو چشممو میسوزونه مث دود گفتی میخوامت دلم عاشق این قصه بود قصه ی تو ته کشید منو آتیش کشید وقتی حرف رفتنو چشمای تو پیش کشید رفتی به من سخت گذشت لعنت به این سرگذشت دیوونگی عادیه آب که از سر گذشت بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی هر روز میمیرم واسه تو تو منو ماهی سی بار میکشی پنجره ی قلب تو به روی من بسته شد گفتی دلم اشتباهی به تو وابسته شد اشتباهم اینجا بود سکوت هی سکوت فهمیدم میخوای بری نیاوردم به روت وای سرنوشت چرا قصمون بد نوشت چرا دارم این روزا میمیرم از درد عشق بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی هر روز میمیرم واسه تو تو منو ماهی سی بار میکشی چرا دیوار میکشی چرا سیگار میکشی چشای من واسه تو چقدر بیداری کشید
توضیحات

کلمه دیوار در هر مفهومی به معنای یک سد بوده که میان دو چیز قرار میگرد. اما این دیوار می تواند هم درجای بدی قرار گرفته و هم در جای بسیار بدی. این دیوار می تواند تشبیه یک رفتار باشد آن هم در یک رابطه عاشقی. در زمینه موسیقی می توان برای کلمات ارزش قائل شد و از آن ها اثر هنری ساخت.

مهدی احمدوند خواننده احساسی و خوش صدای کشور موزیکی به نام دیوار داشته که مفهومی عاشقانه دارد. در واقع مهدی احمدوند در اهنگ دیوار سعی دارد بگوید که طرف مقابل با رفتارش در میان خود و مهدی عزیز دیواری را کشیده که احساسات کمتر رد و بدل می شود و در اهنگ دیوار مهدی احمدوند برای این موضوع اعتراض هایی بوجود امده است.

امیدواریم به موزیک گوش داده تا بتوانید اعتراض ها و درد و دل های عاشقانه مهدی احمدوند در دیوار را به خوبی درک کنید. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا و آرام را با 2 کیفیت عالی و خیلی از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیلو گفته:

خیلی خیلی خوب و عالی بود!