عشق اول مهدی احمدوند | دانلود آهنگ میگن هیچ عشقی تو دنیا مهدی احمدوند + متن

مهدی احمدوند – عشق اول

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشق اول با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشق اول مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Eshghe Aval Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – عشق اول

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 32

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – عشق اول

میگن؛ هیچ عشقی توو دنیا… مثِ عشقِ اولین نیست… می گذره یه عمری اما از خیالت، رفتنی نیست داغِ عشقِ هیشکی مثل اون که پس میزنتت، نیست چقده تنها شی؛ وقتی هیچ کسی هم قدمت نیست… هم قدمت نیست… میگن؛ هیچ عشقی توو دنیا مثِ عشق اولین نیست… می گذره یه عمری… اما از خیالت، رفتنی نیست داغِ عشقِ هیشکی مثل اون که پس میزنتت، نیست چقده تنها شی وقتی هیچ کسی هم قدمت نیست… هم قدمت نیست… چقده سخته بدونی اون که می خوایش، نمی مونه… که دلش یه جای دیگه ست و… همه وجودش مال اونه… چقده برای اون که جون میدی غریبه باشی بگی می خوام با تو باشم… بگه می خوام که نباشی چقده سخته بدونی اون که می خوایش، نمی مونه… که دلش یه جایِ دیگه ست و… همه وجودش؛ مال اونه… چقده برای اون که جون میدی؛ غریبه باشی بگی؛ می خوام با تو باشم… بگه می خوام؛ که نباشی
توضیحات

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست،،،، میگذره یک عمری اما از خیالت رفتنی نیست. شاید بتوان گفت این موزیک جز بهترین آهنگ های عاشقانه و احساسی کشور در زمینه موسیقی می باشد. عشق اول مهدی احمدوند موزیکی بسیار رمانتیک و دوستداشتنی بوده که می توان از این آهنگ آرام به دو صورت استفاده کرد.

اهنگ مهدی احمدوند عشق اول می تواند به عنوان یک اهنگ دیسلاو شناخته شود. قطعا معنای این موزیک و ریتم آرام آن عشق اول را در دسته موزیک های دیسلاو قرار می دهد، پس زمانی که در رابطه خود شکست خورده اید پیشنهاد می کنیم که از این موزیک فاصله بگیرید.

اما این آهنگ می تواند یک موزیک عاشقانه برای مناسبت های عاطفی نیز استفاده شود. به هر حال حرف دل مهدی عزیز در اهنگ عشق اول بسیار بوده که سبب شده عشق اول درمیان هوادارانش مورد علاقه واقع شود و حتی موزیکی باشد که شهرت را به مهدی احمدوند ببخشد.

هم اکنون می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
لیلی شفیعی گفته:

خواننده مورد علاقه منی اقای احمدوند با این اهنگ خیلی خاطره دارم

Harfshenaw Hayatullah Majidi گفته:

خیلی قشنگ بود مهدی جان