دانلود مداحی آذری مهدی رسولی یا حسین درگه ایوی شب اول محرم 99

مهدی رسولی – یا حسین درگه ایوی

دانلود نوحه مهدی رسولی به نام یا حسین درگه ایوی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یا حسین درگه ایوی مهدی رسولی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Rasouli Ya Hossein Dargah Evy Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی رسولی – یا حسین درگه ایوی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

ماه محرم یکی از مهم ترین ماه های دین اسلام می باشد. دین اسلام بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) به دو شاخه تقسیم شد، اهل سنت و شیعیان. گروه دوم پیرو دوازده امام هستند و راه  و روش این معصومین را به خوبی انجام می دهند. در ماه محرم یکی از امامان معصوم یعنی امام حسین (ع) به طرز ناعادلانه ای به شهادت می رسد.

این امام معصوم به همراه 72 تن از یاران وفادار خود در صحرای کربلا توسط ارتش 3000 نفره یزید ابن معاویه محاصره شدند که این محاصره سرانجام در روز دهم محرم با به شهادت رسیدن این امام معصوم و 72 تن از یارانش به پایان رسید. در میان این 70 یار یکی دیگر از پسران علی (ع) به نام عباس حضور داشت.

داستان و روایت های سوزناک این گروه معصوم به مدت 1401 سال دهان به دهان چرخیده و اکنون برای دهه هاست که شیعیان در این ایام لباس سیاه بر تن کرده تا عزاداری را بجای بیاورند. در این زمینه مداحانی نیز حضور پیدا کردند تا روایات و واقعیات تاریخ را با صدای سوزناک و زیبای خود به گوش مسلمین برسانند.

مهدی رسولی ازجمله این مداحان بوده که محبوبیت بالایی نیز دارد. این مداح که اصالتا ترک زبان می باشد اکثر مداحی ها و نوحه های خود را به زبان ترکی و فارسی بیان می کند. مداحی که اکنون می شنوید برای شباول محرم است.

هم اکنون می توانید این مداحی زیبا و دلسوز را گوش داده تا واقعیات این شب ناراحت کننده را متوجه شوید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: