مهدی مقدم نیستی نمیشه | دانلود اهنگ جدید نیستی نمیشه مهدی مقدم + متن اهنگ

مهدی مقدم – نیستی نمیشه

دانلود اهنگ جدید مهدی مقدم به نام نیستی نمیشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نیستی نمیشه مهدی مقدم از رسانه موزیکیشو

Mehdi Moghaddam Nisti Nemisheh Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی مقدم – نیستی نمیشه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
مهدی مقدم – بخند مهدی مقدم – بخند

متن آهنگ مهدی مقدم – نیستی نمیشه

وقتی که میرفتی نگاهتو دیدم حس عجیبی داشت که من نفهمیدم عطری که دوست داشتم روی لباست بود بغضم گرفت یک آن کاشکی حواست بود فکر سفر بودی پشت سرت بودم من از همون لحظه در به درت بودم تصویر تلخی داشت روز جداییمون پاییز به قلبم به زد منو شب و بارون نیستی و ببینی که دلم گرفته نیستی عطرت اما از پیشم نرفته هیشکی واسم آخه مثه تو نمیشه اسمتو مینوِیسم رو بخار شیشه دلم میخواد که این در با تو دوباره واشه چشامو وا کنم بگم آره صدای پاشه یه فکری کن عزیزم برای انتظارم کاشکی بیای ببینی بدجوری بیقرارم نیستی و ببینی که دلم گرفته نیستی عطرت اما از پیشم نرفته هیشکی واسم آخه مثه تو نمیشه اسمتو مینوِیسم رو بخار شیشه
توضیحات

مهدی مقدم یکی از خواننده های بسیار معروف در زمینه موسیقی پاپ می باشد. این خواننده بسیار دوستداشتنی متولد 3 آبان سال 1360 در تهران می باشد و در زمینه خوانندگی فعالیت می کنند. مهدی مقدم را می توان یکی از خواننده های نسل دو موسیقی پاپ در کشور شناخت.

این هنرمند بسیار محبوب از سال 1377 فعالیت هنری خود را آغاز کرده و به گونه ای پیشگام موسیقی پاپ جدید در کشور بود. فعالیت های هنری مهدی مقدم در همان سال ها زیاد بود و این خواننده در همان سال ها همکاری های بسیاری را نیز آغاز کرد که از جمله این همکاری ها خوانندگی به همراه سعید عرب بود.

اکنون مهدی مقدم بعد از مدت ها گوشه نشینی و سکوت آلبوم جدید خود را روانه بازار کرده است. این آلبوم که «ریپلی» نام دارد دارای 6 قطعه هنری شاد، احساسی و آرام می باشد که می تواند بهترین گزینه برای استفاده در تعطیلات تابستانه باشد. اکنون اهنگ نیستی نمیشه مهدی مقدم از آلبوم ریپلی را می توانید گوش دهید.

هم اکنون می توانید اهنگ نیستی نمیشه مهدی مقدم با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو  دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید مهدی مقدم نیستی نمیشه نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: