مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه : دانلود اهنگ شونه به شونه مهدی مقدم + متن کامل

مهدی مقدم و سعید عرب – شونه به شونه

دانلود اهنگ جدید سعید عرب و مهدی مقدم به نام شونه به شونه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شونه به شونه سعید عرب و مهدی مقدم از رسانه موزیکیشو

Saeed Arab & Mehdi Moghaddam Shoone Be Shoone Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی مقدم و سعید عرب – شونه به شونه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب – شونه به شونه

چه نفس گیره نگات وقتی خیره تو چشامی میره بی تو نفسم آخه جز تو که هیچکی باهام نیست من پریشونتم مثل رقص موهات توی باد چه قشنگه واسم اینکه دل من دست تو افتاد دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه چه قشنگه اینکه با تو شونه به شونه قدم هام روی سنگ فرشهای کوچه دستتم که توی دستام خوشه این زندگی با تو من خودم رو با تو میخوام این محاله جا بمونه اسم تو میون حرفام دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه
توضیحات

مهدی مقدم خواننده قدیمی موسیقی کشورمون که بالاخره چند وقت پیش اولین کنسرت خود را برگزار کرد، در جدیدترین همکاری خود، با یار و رفیق قدیمی اش، سعید عرب آهنگ احساسی و عاشقانه جدیدش با نام “شونه به شونه” را منتشر کرد. این آهنگ زیبا کمی با ژانر هر دو خواننده متفاوت است اما برای طرفدارهای هر دو خواننده به خصوص طرفدارهای قدیمی قطعا آهنگ جذابی خواهد بود.

این آهنگ مضمون عاشقانه شادی دارد که می تواند لبخند روی لب های شما بیاورد. پس به آن گوش کنید و شاد باشید چرا که دنیا به لبخند بیشتری نیاز دارد. ترانه احساسی این شعر آپ بیت رو داوود ثروتی سروده است. ملودی و آهنگسازی زیبای آن از سهیل تاج فر است و تنظیم فوق العاده آن را عرفان حسینی انجام داده است.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ فوق العاده و ریتمیک رو با 2 کیفیت عالی از ترانه موزیکی شو دانلود کنید و با گوش دادن به اون حس و حال خوبی پیدا کنید. امیدواریم از این آهنگ زیبا و ویدیوی آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مهدی مقدم و سعید عرب با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهدی مقدم و سعید عرب در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده شونه به شونه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شونه به شونه مهدی مقدم و سعید عرب یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهدی مقدم و سعید عرب و شونه به شونه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهدی مقدم و سعید عرب سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شونه به شونه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهدی مقدم و سعید عرب امیدوار است با عاشقانه شونه به شونه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شونه به شونه مهدی مقدم و سعید عرب باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شونه به شونه مهدی مقدم و سعید عرب لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: