اسرار مهدی یراحی | دانلود اهنگ جدید مهدی یرحی اسرار + متن کامل

مهدی یراحی – اسرار

دانلود اهنگ جدید مهدی یراحی به نام اسرار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اسرار مهدی یراحی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Yarrahi Asrar Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی یراحی – اسرار

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی یراحی – اسرار

اول شی احب اشتعل ابسهرتی ویاک بیش از هرچیز دوست دارم در شب دیدار، با تو از شوق برافروخته شوم تاخذنی وانا اتقرب الک وابتعد اهناک تا دستم بگیری و نزدیکت شوم و در دوردست ها رها شوم لا تنسی انا و گلبی ولا لححظه نسیناک فراموش مکن من و دل لحظه ای از خیالت غافل نبوده ایم صوگنی طعم نارک ... اخذنی ابهوا دنیاک طعم آتشینت را به من بچشان ... مرا به هوای جهان خویشتن دعوت کن من تعزف الاوتار، خل نکشف الاسرار آنگاه که تارها در ما نواخته شوند، بگذار از اسرار پرده برداریم شربنی کلامک و انا ضامی مرا از کلامت بنوشان که تشنه آنم تنظرنی و احاچیک آنگاه که به من مینگری و من محو نگاهت به سخن می آیم وانا ارموشی حوالیک همان دم که مژه هایم پیرامون قاب تصویر تواند عبرنی حدودک یغرامی مرا از مرز خویش بگذران ای محبوب من گلبی مثل طیر و هوه ابغصنک یغالی، غیرک والله مالی دلم آن پرنده ای ست که در شاخسار تو لانه کرد ای یار، و جز تو آغوشت پناهی ندارم نام الگمر من شافک ابصفی یغالی، غیرک والله مالی ماه وقتی تو را کنارم درخشان دید به خواب رفت ای ماه همه شبهایم دوست دارم چقدر خنده بی چون و چراتو حرم نفساتو دوست دارم که آب از سر من بگذره با تو بس نکن هواتو بس نکن هواتو هوا بهتره با تو تو با من و من یکسره با تو
توضیحات

مهدی یراحی خواننده دوست داشتنی و قدیمی موسیقی پاپ است که از اواسط دهه ۸۰، فعالیت جدی موسیقی اش را شروع کرد و به نوعی از هم دوره های مرحوم بهنام صفوی و سیروان خسروی و شهاب رمضان محسوب میشود بارها در کنار هم کار کردن را تجربه کرده اند.

اولین آلبوم رسمی مهدی یراحی منو رها کن بود که با کمک سیروان خسروی و رضا تاجبخش و دگیر دوستانش منتشر شد و بسیار هم موفق عمل کرد. اما یکی دیگر از جاهایی که بسیار مهدی یراحی موفق بود، خواندن و انتشار تیتراژهای برنامه ماه عسل بود که باعث شد تا این خواننده دیگر صدا و اسمش برای همه مردم اشنا باشد.

اما در سال ۹۲ با انتشار آلبوم امپراطور، مهدی یراحی دیگر اسم و جای پایش در دنیای موسیقی ثابت و محکم شده بود و همین باعث شده بود تا خواندن آهنگ های فارسی و بعضا عربی و حتی تلفیق این دو بتواند آهنگ های شاد و احساسی فوق العاده ای منتشر کند.

البته این خواننده چندسالی است با حواشی و ممنوع الکاری مواجه شده است ولی باز هم دست از حمایت از مردم و حرف هایش برنداشته است و همین امر باعث شده تا مهدی یراحی در قلب مردم جایگاه خاصی داشته باشد.

مهدی یراحی یکی از خواننده هایی است که توانسته با موزیک های خود اهنگ های ماندگار و بسیار تاریخی را منتشر کند. این خواننده دوستداشتنی با آلبوم آیینه قدی توانست شهرت خود را بسیار کند. همچنین مهدی یراحی در اهنگ های تلویزیونی نیز فعالیت داشته و دو سال برای برنامه ماه عسل که مخصوص ماه رمضان می باشد فعالیت کاری داشته است. مهدی یراحی همچنین برای ماه رمضان یکی از کار های خود را اذان قرار داده که با صدای دلنشین و احساسی وی بسیار شنیدنی شده است.

اسرار به کلمات و اعمالی گفته می شود که معمولا فرد ان را در دل خود حبس می کند تا از دل وی خارج نشود. همچنین ممکن است تنها یک یا دو نفر از این سخن ها و رفتار ها اطلاع داشته باشد. اما افشای این اسرار بسیار سخت و دلخراش خواهد بود. اینبار مهدی یراحی سعی دارد تا بعد از مدت ها اولین اثر امسالش به نام اسرار را تقدیم طرفداران و مخاطبان خود کرده باشد. اسرار یکی از اهنگ های آرام و ریتمیک مهدی یراحی می باشد که قعا مورد علاقه شنونده های موزیک خواهد بود.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یک همراه گفته:

الهی فدای صدای قشنگت بشم♡♡♡ امپراطور جان مثل همیشه با هنرمندیات مارو ذوق زده میکنی بی نظیر جان??? یه آهنگ فوق العاده دیگه برای ایشالله هم صدایی دوباره زوود??? دوستان حتما دانلود کنین♡