مهدی یراحی بغض تو | دانلود اهنگ بغض تو مهدی یراحی ماه عسل {بهترین کیفیت}

مهدی یراحی – بغض تو

دانلود آهنگ قدیمی مهدی یراحی به نام بعض تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بعض تو مهدی یراحی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Yarrahi Boghze To Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی یراحی – بغض تو

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 90

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی یراحی – بغض تو

همیشه بغض تو دنیامو لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه کسی جاتو نمی گیره تو قلبم پناهی غیر آغوشت ندارم صدام و می شنوی این التماسه تو تنهایی ولی تنها نذارم همیشه بغض تو دنیامو لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه با رویای تو بیدارم همیشه شبایی رو که غرق اضطرابم من انقدر خواب بد دیدم که می خوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم ببین دنیای من میلرزه بی تو چجوری باید از این غم رها شم باید پایان کابوسم تو باشی شاید تعبیر رویای تو باشم همیشه بغض تو دنیامو لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه هوای گریه ها مو
توضیحات

شاید بتوان ماه عسل را جرو محبوب ترین و پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی مخصوصا در ماه مبارک رمضان دانست. برنامه ای که با فاز غم و اندوهی که احسان علیخانی به آن اضافه می کرد ، دل همه را به درد می‌ آورد. ولی ماه عسل تنها از جنبه ی ویدیوی اش نبود که مهم پنداشته میشد. بلکه از نظر موسیقی نیز خوانندگان متفاوتی را معرفی کرد و به معروف شدنشان کمک فراوان کرد.

یکی از این خوانندگان که احسان علیخانی در سال ۱۳۹۳ به او میدان داد و به رشدش کمک شایانی کرد مهدی یراحی بود. مهدی یراحی بغض تو را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و بهترین آهنگ های تیتراژ ماه عسل خواند تا خود را برای همیشه در یادها نگه دارد و این آهنگ شروعی شد برای رشد روز افزون مهدی یراحی.

ترانه سرای بغض تو سروش دادخواه بود و آهنگسازی را خود مهدی یراحی انجام داد. تنظیم کننده اش هومن نامداری و صدای پیانوی فوق العاده زیبای رضا تاجبخش در آن خودنمایی کرد. عود میلاد درخشانی و ویلن سل مهرداد عالمی. ویلن و کمانچه احسان نی زن و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد.

همانطور که در بالا خواندید، بغض تو مهدی یراحی ترکیبی از همکاری چندین هنرمند درجه یک موسیقی داخل ایران بود.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ فوق العاده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: