بی سروسامان مهدی یغمایی | دانلود آهنگ بی سر و سامان از مهدی یغمایی + متن

مهدی یغمایی – بی سر و سامان

دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی به نام بی سر و سامان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی سر و سامان مهدی یغمایی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Yaghmaei Bi Sar o Saman Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی یغمایی – بی سر و سامان

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 30

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی یغمایی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی یغمایی – بی سر و سامان

چه برایم مانده از تو جز دل سرخورده ام چه برایم مانده جز این ظاهر افسرده ام کی قرار است خنده ام را بعد تو پیدا کنم وقت آن است شهر را با گریه ام دریا کنم بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم قلب بیمارم تورا دائم به یاد می آورد جای خالیه تو دارد از تنم جان میبرد قسمت من این شده با عکس تو خلوت کنم عاقبت باید به این دیوانگی عادت کنم بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم
توضیحات

مهدی یغمایی یکی از خواننده های پاپ محبوب صنعت موسیقی است که به سبک پاپ آهنگ می خواند. او که اصالتا اصفهانی است، از سنین نوجوانی خواندن را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۲ نواختن ساز پیانو را شروع کرد. او سال های بسیاری نزد اساتید مختلف آموزش دید تا نهایتا با علمی که در موسیقی سنتی به دست آورده بود، در سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای کار خوانندگی را آغاز کرد.

او ابتدا کار خود را با همکاری با گروه ژوان آغاز کرد و آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی منتشر کرد که از جمله معروفترین آن‌ها می‌توان به دختر بهار، سایه، دلم تنگه، ستاره جون و .. اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۴ همچنین به عنوان یکی از اعضای هیات داوران مسابقه استعداد یابی *شب کوک* اشاره کرد.

اگر بخواهیم از جدیدترین اهنگ های مهدی یغمایی عزیز نام ببریم، آهنگ ای داد، از من چرا رنجیده‌ای، عاشقانه، نگارا مناسبتی و عاشقانه، نوسان، حسرت خنده و جدید ترین آهنگش به نام بی سرو سامان نام ببریم. اهنگ بی سر و سامان اخیرا منتشر شد که آهنگی احساسی و آرام است. متن این آهنگ غمگین و عاشقانه است و مهدی یغمایی تصویر جدیدی را از خود در تیزر این آهنگ به نمایش گذاشته است.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
بهمن گفته:

به شرایط امروز جامعه می خورد.