حس می کنم تو رو مهدی یغمایی | دانلود اهنگ مهدی یغمایی حس می کنم تو رو + متن کامل

مهدی یغمایی – حس می کنم تو رو

دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی به نام حس می کنم تو رو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حس می کنم تو رو مهدی یغمایی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Yaghmaei Hes Mikonam Toro Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی یغمایی – حس می کنم تو رو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی یغمایی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی یغمایی – حس می کنم تو رو

حس می کنم تو رو تو هرشب خودم من عاشق همین احساس تو شدم حست جهان مو وارونه می کنه آرامشت منو دیوونه می کنه Arameshet Mano Divoone Mikone حس می کنم تورو یه عمره تو خودم بازم به من بگو دیر عاشقت شدم کشتی غرورمو دیوونگی کنم بازم منو بکش تا زندگی کنم Va Mikoni Daro Bito Koja Beram می میرم از جنون تا گریه می کنی با بغض هر شبت با من چه می کنی می میرم از جنون تا گریه می کنی با بغض هر شبت با من چه می کنی Ba Boghze Har Shabet Ba Man Che Mikoni چشمای خیس تو رو بغض من ببند من گریه می کنم حالا برام بخند من در کنار تو دریای خاطرم وا می کنی درو بی تو کجا برم حس می کنم تورو Hess Mikonam Toro حس می کنم تو رو تو هرشب خودم من عاشق همین احساس تو شدم حست جهان مو وارونه می کنه آرامشت منو دیوونه می کنه Arameshet Mano Divoone Mikone حس می کنم تورو Hess Mikonam Toro
توضیحات

مهدی یغمایی یکی از خواننده های شناس صنعت موسیقی پاپ است که اجراهای او را در برنامه های تلویزیونی بسیار دیده اید. او خوانندگی را به صورت جدی از سال 1370 و با سبک سنتی شروع کرد. نهایتا در سال 1380 با سبکی متفاوت از موسیقی سنتی خودش را در این صنعت معرفی کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

اخیرا او ار در اجراهایی در شبکه نسیم و در برنامه پر طرفدار خندوانه دیده بودیم. شرکت او در این برنامه و مشارکت در بخش های مختلف آن با عث شد تا او جنبه دیگری از شخصی خود را به مخاطبان نشان دهد که اتفاقا خوشرویی و شخصیت مثیت او به نحوه دیگری باعث محبوبیت بیشتر او شد.

او تک آهنگ بسیار احسسی و آرامی هم برای تیتراژ برنامه پر بیننده ماه عسل منتشر کرده است. این تک آهنگ “حس می کنم تو رو” نام دارد که در سال 1390 آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل در ماه رمضان آن سال شد.

شما عزیزان موزیکی شویی می توانید این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

 

برای دانلود همه تیتراژهای ماه رمضان کلیک کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: