دانلود اهنگ بعدت مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – بعدت

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام بعدت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بعدت مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Badet Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – بعدت

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 26

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – بعدت

نمیدونی که چشمات دلو بی خونه کرده بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کرده جای خالی دستات من و یاد اون حرفات امشب نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکسات بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری بری تو تنها نمیخوام بی تو این دلو آخه بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری بری تو تنها نمیخوام بی تو این دلو از اون روزی که من تو رو دیدم از همه آدمای دورم بریدم مثل تو توو این دنیا ندیدم آخه جایی بری من میمیرم تو که میدونستی چرا عاشق کردی دل ساده منو کاش بشه برگردی بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری بری تو تنها نمیخوام بی تو این دلو آخه بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری بری تو تنها نمیخوام بی تو این دلو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

مهراد جم بعد از آهنگ عاشقانه دلی این بار آهنگ غمگین خود به نام بعدت را به بازار موسیقی پاپ فارسی روانه کرد. او که شاید پر کار ترین خواننده سال یک هزار و سیصد و نود و هشت در موزیک ایران بوده است ، بار دیگر در همکاری با مسعود جهانی یک آهنگ هیت دیگر را منتشر کرده است. بعدت مهراد جم آهنگی بسیار احساسی است که گوش دادن به آن مو به تن آدم سیخ می کند.

بعدت موزیک جدید مهراد جمع بوده که همانطور از نامش پیداست آهنگی عاشقانه و احساسی می باشد. اگر درست دقت کرده باشید مثل اینکه مهراد جمع دست بر روی نقطه علاقه طرفدران و علاقه مندان به موسیقی امروزی گذاشته است و آن چیزی نیست جز آهنگ های عاشقانه و احساسی و یا دیسلاو. مهراد جم طی فعالیت خود اکثر آهنگ هایش را با ریتمی آرام منتشر کرده که مورد علاقه هر شنونده ای می باشد. کلمات این اشعار را نیز در خصوص رابطه های امروزی قرار می دهد و در آخر با تنظیم آهنگ توسط مسعود جهانی کار را یکسره می کند. اهنگ بعدت از مهراد جم نیز در همین راستا بوده و مهراد سعی دارد طرفداران و علاقه مندان به موزیک های عاشقانه را به دور خود جمع کند. بعدت درواقع می تواند چندین معنی داشته باشد، یا می تواند گله باشد و یا می تواند بیان احساسات سختی باشد که تصور می کنید بعد از فراغ یار برای شما بوجود می آید. در هر صورت شما نیاز دارید موزیک را شنیده و این بستگی به نوع سلیقه شنونده ها خواهد داشت که از اهنگ بعدت مهراد جم در چه زمان و مکانی باید استفاده کرد.

مهراد جم امسال در هر محفلی جای داشت. کنسرت برگزار کرد و حسابی غوغا به پا کرد. از هر نظر جزو خوب‌های پاپ ایران شد و این بار بعدت را قبل از عید و به سبک همان آهنگ های مهراد جمی اجرا کرده است. احساسی و عاشقانه. کاری که خوراک اوست و حسابی خوب از پسش بر می آید. گفتن از دل و حس کاریست که مهراد جم و مسعود جهانی همیشه در آن خیلی خوب بوده اند و این را می شود از طرفداران بی شماری که مهراد جم در سال ۹۸ جمع کرده است دید. طرفدارانی که با آهنگ بعدت مهراد جم عید نوروز هراز و سیصد و نود و نه را سپری می کنند و اینستاگرامشان پر است از نمی دونی که چشمات دلو دیوونه کرده بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کرده. بعدت اینستاگرام را منفجر کرد. حسی که مهراد از آن سخن می گوید حال بسیاری از طرفداران پر شمار اوست و هر بار با گوش دادن این آهنگ ، قطعا مو به تنتان سیخ خواهد شد.

موزیکیشو امیدوار است شما از شنیدن این اهنگ بعدت مهراد جم لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مهراد جم نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه بعدت جدیدترین اثر مهراد جم است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مهراد جم با آهنگ بعدت سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بعدت مهراد جم یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که مهراد جم برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مهراد جم، بعدت را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مهراد جم به ارمغان آورد. امیدواریم مهراد جم بعد از بعدت باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ بعدت مهراد جم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
aaa_nazari گفته:

عالی ولی نباید از دنیا جدا میشدی

مهندس گفته:

بسیار عالی.مرسی?????