دانلود اهنگ خیالت راحت مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – خیالت راحت

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام خیالت راحت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیالت راحت مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Khialet Rahat Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – خیالت راحت

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – خیالت راحت

بدون تو شبا همش خرابه حالم مگه من جز تو کیو دارم گره افتاده به کارم کجایی؟ تو و اون چشمات مشکل‌گشایین دوس دارم دور بشم از همه همین که تو باشی بسمه من و تو یه قایق وسطِ یه دریا که آرومه هر شبش عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من هرچی نیش بزنی بازم واسم عسله نمیشه که خاطرهامون از یادم بپره زمین گرده هر جا بری میرسی به من منی که حک شده اسمتو رو دلم عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

بار دیگر یک آهنگ احساسی عاشقانه‌ی دیگر از خواننده‌ی پرسر و صدای این روزهای موسیقی ایران، مهراد جم. او با آهنگ خیالت راحت یک بار دیگر سر زبان‌ها افتاد و موزیک متن استوری خیلی از جوانان گشت. مهراد جم یکی از خواننده های باهوش صنعت موسیقی است چرا که سلیقه مخاطب را به خوبی می شناسد.

آهنگ *خیالت راحت* یک اهنگ زیبا و متفاوت است که گویای همین سلیقه متفاوت مهراد جم در خوانندگی است. گوش بدید و باهاش زندگی کنید و لذتشو ببرید و حسرت هیچ چیزی. از ین لحظه رو به دلتون نذارید.

شعر و آهنگسازی این قطعه را خود مهراد جم انجام داده و تنظیم و میکس و مستر کار هم مثل همیشه بر عهده مسعود جهانی بوده است. شما عزیزان می توانید آهنگ *خیالت راحت* با صدای مهراد جم را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

 

 

دنیای موسیقی خوشحال است که مهراد جم با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خیالت راحت اثری فوق العاده از مهراد جم است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهراد جم سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خیالت راحت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خیالت راحت مهراد جم جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهراد جم که مربوط به انتشار خیالت راحت میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهراد جم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک خیالت راحت همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهراد جم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک خیالت راحت تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهراد جم در اهنگ خیالت راحت لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: