دانلود اهنگ دلمو بردی ریمیکس مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – دلمو بردی ریمیکس

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام دلمو بردی ریمیکس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلمو بردی ریمیکس مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Delamo Bordi (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – دلمو بردی ریمیکس

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 36

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – دلمو بردی ریمیکس

آخه نباشی دلم میگیره دلم بد به دل تو گیره بدجوری کردی تو اسیرش افتاده توو دام تو نمیره گیر داده قلبم به دلت تو با ما چی کار داری هوایی میکنی منو مگه مهره ی مار داری کوتاه نمیای و با چشات منو هوایی میکنی زیاد از اون شبی که خوابتو دیدم خواب به این چشا نمیاد تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن میخورم غمتو هر چی بخوامتم کمه خوب یه کاری کردی با من که دلم از همه زده شد تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی گیر دادی امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ ماشین و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

حالا مهراد جم ، خواننده‌ی پرکار و پر سر و صدای این روزهای موسیقی ایران ، آهنگ دلمو بردی را منتشر کرد. دلمو بردی ترانه‌ای شاد ، ریتمیک و عاشقانه است که حاصل همکاری مجدد او و مسعود جهانی می‌باشد. این موزیک را با ضبط ماشین‌هاتون هم گوش کنید و لذت ببرید. این ریمیکس فاز رقصی آهنگ را چند برابر کره است و دیجی ام۲ حسابی کار خودش را به خوبی انجام داده است. آهنگسازی و شعر این قطعه با خود مهراد جم بوده ، مثل همیشه میکس و مستر و تنظیم کار با مسعود جهانی و تهیه‌کنندگی این آهنگ این بار با هادی حسینی می‌باشد.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را نیز برای شما عزیزان در دسترس قرار داده ایم.

دانلود آهنگ شیک و پیک مهراد جم

دانلود آهنگ شمال مهراد جم

 

 

 

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مهراد جم را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده دلمو بردی ریمیکس به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلمو بردی ریمیکس مهراد جم قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مهراد جم نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ دلمو بردی ریمیکس حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلمو بردی ریمیکس مهراد جم تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مهراد جم با انتشار قطعه جذاب دلمو بردی ریمیکس از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مهراد جم نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه دلمو بردی ریمیکس رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ دلمو بردی ریمیکس مهراد جم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
شمی م گفته:

خیلی صدات خوبه ولی خواننده فقط ارش ap

رقیه گفته:

خیلی خیلی عالی بود هم استانی عزیزم

رقیه گفته:

خیلی خیلی عالی بو هم استانی عشقم

ماهرخ گفته:

خیلی خیلی عالی بودی هم استانی عزیزم

فرشته محمدی گفته:

خوب بود عالی داداش ?????

شعیب گفته:

عاشقتم داداش مهردادم

فاطمه گفته:

د بست میوزیک :دی

کیوان گفته:

به‌به داداشم مهراد جممممممممم