دانلود اهنگ دلمو بردی مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – دلمو بردی

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام دلمو بردی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلمو بردی مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Delamo Bordi Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – دلمو بردی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 55

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – دلمو بردی

آخه نباشی دلم میگیره دلم بد به دل تو گیره بدجوری کردی تو اسیرش افتاده توو دام تو نمیره گیر داده قلبم به دلت تو با ما چی کار داری هوایی میکنی منو مگه مهره ی مار داری کوتاه نمیای و با چشات منو هوایی میکنی زیاد از اون شبی که خوابتو دیدم خواب به این چشا نمیاد تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن میخورم غمتو هر چی بخوامتم کمه خوب یه کاری کردی با من که دلم از همه زده شد تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی گیر دادی امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن تو دلمو بردی از قصد به دلت گیر داد به قلبم امشب جمعمون جمعه همه عاشقا دورمون هستن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

مهراد جم را میتوان جوان ترین خواننده موسیقی پاپ کشور دانست که این روزها خوب میدرخشد و مسیر موفقیت را طی میکند. این جوان آبادانی دوست داشتنی از اوایل سال 98 و با کمک‌های شایان مسعود جهانی و مهدی حسینی توانسته به موفقیت های زیادی برسید.

آهنگ شمال اولین آهنگ رسمی مهراد جم بود که با این قطعه و لطف پخش موفق در سایت های معتبر و همچنین استفاده خوب از رسانه هایی چون اینستاگرام، توانست بسیار موفق عمل کند و سکوی پرتاب مهراد جم شود. پس از آن نیز مهراد جم با استفاده از کمک‌های این دو عزیز و همچنین همکاری با بزرگان موسیقی در نقش ترانه سرا یا آهنگ ساز توانست نام خود را در موسیقی جا بندازد.

وی که تا به حال دوبار به برنامه فرمول یک علی ضیا دعوت شده است، توانسته از رسانه ملی دو کار پر طرفدار بعدت و گل شقایق را بخواند.

این خواننده که در بهمن نیز اولین کنسرت خود را برگزار کرد، با ایجاد حواشی عجیب به سر تیتر خبرها تبدیل شد و همگان روی او زوم کردند که شاید از لحاظ بازی خبری برای او یک موفقیت خوب محسوب شد و بعد از آن نیز در کنسرتهایش رفتار معقول و عادی ای نشان داد.

مهراد جم ، خواننده‌ی پرکار و پر سر و صدای این روزهای موسیقی ایران ، آهنگ دلمو بردی را منتشر کرد. دلمو بردی ترانه‌ای شاد ، ریتمیک و عاشقانه است که حاصل همکاری مجدد او و مسعود جهانی می‌باشد. این موزیک را با ضبط ماشین‌هاتون هم گوش کنید و لذت ببرید.

آهنگسازی و شعر این قطعه با خود مهراد جم بوده ، مثل همیشه میکس و مستر و تنظیم کار با مسعود جهانی و تهیه‌کنندگی این آهنگ این بار با هادی حسینی می‌باشد.

دلمو بردی از نظر خیلیا نزدیک به آهنگ 100 ریشتری مسیح و آرش میباشد و ریتم شاد این کار هم تقریبا به آن نزدیک است. البته با توجه به حضور ممتد مسیح و آرش در استودیو مسعود جهانی، تاثیر گذاری این دو بر روی مهراد جم کاملا محسوس است.

دانلود آهنگ شیک و پیک مهراد جم

دانلود آهنگ شمال مهراد جم

 

دانلود آهنگ شب یلدا مهراد جم

 

 

دنیای موسیقی خوشحال است که مهراد جم با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلمو بردی اثری فوق العاده از مهراد جم است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهراد جم سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلمو بردی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلمو بردی مهراد جم جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهراد جم که مربوط به انتشار دلمو بردی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهراد جم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ دلمو بردی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهراد جم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ دلمو بردی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهراد جم در موزیک دلمو بردی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Faezeh گفته:

عالی بود ?

Faezeh گفته:

خیلی عالی بود

کیوان گفته:

واقعا این موزیک مهراد جم باید توی همه‌ی مهمونی‌ها باشه! خیلی باحاله!!!!!