دانلود اهنگ سردار مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – سردار

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام سردار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سردار مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Sardar Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – سردار

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 116

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – سردار

باروت و اشک و خون و خاکستر تقدیر این خاک مقدس شد این اشتباهو ما نمیبخشیم تکلیف این بازی مشخص شد این قطره ها دریا میشن وقتی خونت شبیه چشمه میجوشه با بغض خون رو لباس تو ایران لباس رزم میپوشه ما خواب بودیمو تورو کشتن شرمندتم سردار شرمنده امروز اما مادرم داره بندای پوتینم رو میبنده ما خواب بودیمو تورو کشتن شرمندتم سردار شرمنده امروز اما مادرم داره بندای پوتینم رو میبنده میبینم اون روزی رو که این بوم مثل جهنم غرق آتیشه رفته علمدار و علم بر پاست خون گریبانگیرشون میشه تو آرزوت آزادی دنیاست از آرزوهای تو میترسن سردار آسوده بخواب وقتی حتی از عکسای تو میترسن اسمت داره دنیا رو میگیره دنیایی که این روزا تاریکه ما سر به دارای توییم سردار برگشتن فرمانده نزدیکه ما خواب بودیمو تورو کشتن شرمندتم سردار شرمنده امروز اما مادرم داره بندای پوتینم رو میبنده ما خواب بودیمو تورو کشتن شرمندتم سردار شرمنده امروز اما مادرم داره بندای پوتینم رو میبنده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ سردار سلیمانی و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

سرانجام مهراد جم نیز برای شهادت حاج قاسم سلیمانی ترانه سردار را منتشر کرد. این روز ها که همه به دلیل فوت سردار بزرگ، شهید سردار سلیمانی آهنگی نتشر کرده اند تا یاد ایشان زنده بماند، مهراد جم نیز از این قضیه مستثنی نبوده و آهنگی به نام *سردار* را منتشر کرده است.

ترانه ای بسیار تاثیرگذار و خاص با صدای مهراد جم که به شکلی خاص دل همگان را لرزاند. شعر این قطعه کار مشترک یاحا کاشانی و مهدی امامی بوده و آهنگسازی و میکس و مسترینگ و تنظیم کنندگی این کار با مهدی جهانی بوده است. این قطعه با همکاری دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما ساخته شده است.

این اولین آهنگ مهراد جم است که مسعود جهانی در آن به طور کامل و مستقیم همکاری نداشته است. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را همین حالا با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مهراد جم با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهراد جم در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده سردار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که سردار مهراد جم یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهراد جم و سردار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهراد جم سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر سردار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهراد جم امیدوار است با عاشقانه سردار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت سردار مهراد جم باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از سردار مهراد جم لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
من گفته:

خوب بده نی

علی بابا گفته:

سلام.مهردادعزیزواقعا ازدلت میخونی ازبعضیا ناراحت نشومهم درونته که پاکه.موفق باشی.زنده وجاویدبادسردارقاسم عزیزمون که بهش میبالیم.ودرودبه رهبرمقتدرمان کهخدابهشون عمرطولانی بده.یا حق...

کسی که سردار جانش بود گفته:

قشنگ بود ولی تو وطن فروشی اگه ایرانی اصیل بودی وطنتو به دنیا جهانبخت نمیفروختی تاسف برانگیزه

امیرحسین سلیمانی گفته:

سلام اهنگش خیلی خیلی خوبه ممنون از اقا مهراد جم

محمد مهدی گفته:

عالی بود ممنون ان‌شاءالله سردار دستمون و بگیره

نازنین رسولی گفته:

خیلی عالیهههههه

مساع گفته:

تنها شهیدیست که بدون روضه همه اشک ریختن براش

یوسف ترابی گفته:

انقدر شهادت این سردار عزیز سخت بود که کل جهان به غم فرورفت خیلی عالی بود

مصطفی گفته:

تو در وصف نگنجی . عاااااااااااااااالی

D......... m گفته:

خیلی عالللللللللللللللللللللللللللللللی بود ددددددددددددددد ???????????????????????????

گمنام گفته:

با عرض سلام خسته نباشید در وصف سردار شهیدمون هر چقدر خونده بشه واقعا کمه. حق سردار سلیمانی به گردن تک تک ما ایرانی ها و آزادی خواهان جهان است.

فاطمه گفته:

چقدر تاثیر گذار و خاص، عالی مثل همیشه