دانلود اهنگ تهران مهراد جم + متن کامل

علی حسینی و مهراد جم – تهران

دانلود اهنگ جدید علی حسینی و مهراد جم به نام تهران با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تهران علی حسینی و مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Ali Hosseini & Mehraad Jam Tehran Download mp3 320 + Lyrics text

علی حسینی و مهراد جم – تهران

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 52

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی حسینی و مهراد جم – تهران

میمونیم ما با هم یادته که دادیم قول جلو جمع من مریضتمو تو دکتر من نمیاد کسی اصلا جز تو به من نمیخواد کسی رو جز تو دلم حتی اگه یادم بره خونوادمو باز نمیره از یادم چشای تو نمیتونن جدا کنن ما رو از هم بگو با چپ پر بیان جلو بدون تو اصلا معنی نداره تهران برام میدونی نباشی صبح نمیشه انگار شبام اینجوری نگام میکنی دلم میمیره واست تو رو دیدم قلبم گفت بزن سیم آخر بدون تو اصلا معنی نداره تهران برام میدونی نباشی صبح نمیشه انگار شبام اینجوری نگام میکنی دلم میمیره واست تو رو دیدم قلبم گفت بزن سیم آخر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مهراد جم یکی از خواننده های بسیار جوان و البته خوش استعدادی است که در سال های اخیر پا به عرصه موسیقی گذاشته است. او معولا یک. استایل مرموز در آهنگ هایش دارد که بسیار مورد توجه مخاطب های نوجوانش قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده تا برخی برای شنیدن صدا و آهنگ های او کنجکاو شوند.

این روزها صحبت از آهنگ است که او با همراهی علی حسینی خوانده است. این آهنگ به دلیل ریتم خاص و ترانه احساسی که دارد این روز ها بسیار ترند شده است. شنیدن آهنگی با این ترانه تاثیر گذار از مهراد ج چندان هم دور از ذهن نیست چرا که او همیشه به خواندن آهنگ های بسیار احساسی شهرت دارد. شما عزیزان می توانید این آهنگ عاشقانه را هم اکنون با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

 

 

دنیای موسیقی خوشحال است که علی حسینی و مهراد جم با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تهران اثری فوق العاده از علی حسینی و مهراد جم است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی حسینی و مهراد جم سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تهران بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تهران علی حسینی و مهراد جم جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی حسینی و مهراد جم که مربوط به انتشار تهران میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی حسینی و مهراد جم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک تهران همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی حسینی و مهراد جم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ تهران تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی حسینی و مهراد جم در ترانه تهران لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Anita گفته:

عالی این آهنگ من عاشق همه ی آهنگ های مهراد جم مخصوصا پرواز

هستی گفته:

خیلی گشنگه قربونت مهراد جونم

هستی گفته:

عالی

چکاوک گفته:

عاااااااالی مهراد جون تو تکی بهترینی😘😘😍😍😍💫💫💗💗💗💓💓❤❤