دانلود اهنگ غمت نباشه مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – غمت نباشه

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام غمت نباشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ غمت نباشه مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Ghamet Nabashe Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – غمت نباشه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 55

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – غمت نباشه

دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی که الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی اینقدر میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد … غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی اینقدر میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی اینقدر میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

مهراد جم با پخش تک آهنگ جدید غمت نباشه، بار دیگر هیجانی به جان موسیقی پاپ کشور انداخت. صدای ترانه‌ی احساسی غمت نباشه من عاشقتم خیلی زود از هدفون‌های جوانان و طرفداران او شروع به پخش شدن کرد و در دل جوانان راه باز کرد. شاید بتوان غمت نباشه من عاشقتم مهراد جم را جز موفق ترین اهنگ های عاشقانه و ریتمیک او دانست چرا که اکنون نیز از آن برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

این موزیک ریتمیک را می توان در مراسم های مختلف گوش داد و شاد شد و لذت کافی را بدست آورد. حتی می توان از موزیک غمت نباشه مهراد جم برای پلی لیست آهنگهای مسافرت خود استفاده کرد و لحظات خوبی را با ان ساخت.

شعر و ملودی این ترانه از میثاق راد به همراهی خود مهراد جم بوده و مثل همیشه تنظیم و میکس و مستر کار را مسعود جهانی عهده‌دار بوده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از این آهنگ زیبا لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهراد جم خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب غمت نباشه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده غمت نباشه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهراد جم در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. غمت نباشه مهراد جماز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهراد جم نیز در غمت نباشه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ غمت نباشه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
امین گفته:

عالی بود 😍😍😍

پرسپولیسی ام گفته:

عالی بود و ووووووو

نیکی گفته:

خیلی خوب و عالی بود