دانلود اهنگ قسم مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – قسم

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام قسم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قسم مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Ghasam Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – قسم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 63

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – قسم

غصه نخور میدونم آهای تموم جونم یه عمر به پات میمونم واسه ی موندن من قسم نخور به جونم تک ستاره ای شبا تو آسمونم اسم تورو کنار من میخونن رفتن بلد نیست که دلم قسم نخور می مونم کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه یاد خاطره هامونم امشب عکست تو دستامه میدونی تو شدی همه دنیام میخونی حرفمو از تو چشمام به همه بگو فقط منو دوست داری بگو جایی نمیری تو منو داری میتونی بمونی باز تو کنارم میرم هرجایی که خاطره باتو دارم تو آسمونم شدی تک ستارم آخه مگه جز من کیو دارم کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه یاد خاطره هامونم امشب عکست تو دستامه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن سعیدی کیا که همه او را با نام هنری مهراد جم می شناسیم، متولد شهر آبادان است. او زندگی حرفه ای اش را با ترانه سازی و آهنگسازی آغاز کرد و آهنگی به نام *جان جان* را برای میثم ابراهیمی که یکی از خواننده های شناخته شده است، ساخت. اما شروع خوانندگی مهراد با انتشار آهنگی به نام *شمال* در اردیبهشت ۹۸ بود که او را یک شبه به اوج رساند. همین اتفاق که مردم از اولین آهنگ او با این اشتیاق استقبال کردند، یک شروع بسیار قوی برای او بود تا با انگیزه به کارش ادامه دهد و در نهایت امروز شاهد این باشیم که نام او را در لیست خواننده های مردمی و پر طرفدار ببینیم.

این روزها که همه منتظر انتشار آهنگ جدید مهراد جم با نام *کاش* هستیم. او با یک خبر غیر منتظره دموی آهنگ جدید دیگری به نام *قسم نخور* را منتشر کرد و خبر از انتشار این آهنگ احساسی داد که البته زمان دقیق آن مشخص نیست.

شما عزیزان می توانید دموی این آهنگ عاشقانه را با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم که از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید و هرچه زودتر بتوانید آن را به صورت کامل گوش کنید.

در ادامه متن دموی آهنگ را نیز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز مهراد جم با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهراد جم در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده قسم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قسم مهراد جم یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهراد جم و قسم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهراد جم سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قسم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهراد جم امیدوار است با عاشقانه قسم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قسم مهراد جم باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قسم مهراد جم لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
㊙㊗ گفته:

❤❤❤❤❤👍👍

سمین مولایی گفته:

عالیع بخدا خیلی قشنگع 😍😍

شبنم گفته:

💜💜💜💜Very very good💜💜💜💜

PAULO گفته:

بابا ترو خدا بدین بیرون