دانلود اهنگ هواییتم مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – هواییتم

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام هواییتم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هواییتم مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Havaeitam Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – هواییتم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – هواییتم

داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم خالیه دستم منو ببین چه خستم وای اگه نباشی میگیره نفسم من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم کم کم پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

مهراد جم خواننده جوان و دوست داشتنی کشورمون که این روزها مجددا پر کار شده است و به تازگی ورژن آکوستیک آهنگ نامرد بودی را روانه بازار موسیقی کرده بود، اینبار برای جلب رضایت مخاطبینش آهنگ احساسی و عاشقانه *من هواییتم* را منتشر کرد و در اختیار هوادارانش قرار داد. مطابق همیشه شعر اینکار با خود مهراد عزیز بوده است و مسعود جهانی عزیز که این روزها بسیار پرکار میباشد، تنظیم و آهنگسازی و ساخت ملودی آرام این کار را بر عهده داشته است.

شما عزیزان می توانید همین حالا آهنگ زیبای هواییتم با صدای مهراد جم عزیز را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و به آن گوش دهید. امیدواریم از این آهنگ زیبا و ویدیوی آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مهراد جم با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهراد جم در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده هواییتم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که هواییتم مهراد جم یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهراد جم و هواییتم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهراد جم سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر هواییتم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهراد جم امیدوار است با عاشقانه هواییتم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت هواییتم مهراد جم باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از هواییتم مهراد جم لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: