دانلود اهنگ نامرد بودی آکوستیک مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – نامرد بودی آکوستیک

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام نامرد بودی آکوستیک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نامرد بودی آکوستیک مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Namard Boodi Acoustic Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – نامرد بودی آکوستیک

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – نامرد بودی آکوستیک

من هنوز سر پام قولایی که بهت دادم هست سر جاش همه بهم میگن مگه نیستی باهاش مگه میشه این روانیو دوسش نداشت من هنوز این چشام، برق میزنه تا میکنم نگاش رفته ولی بازم خاطره‌هاش میکنه آره منو داغون براش من که میدونم، حالت با اون خوبه من که میدونم قلبت واسش میکوبه از اولشم، تو دودره بودی اونی که فکرشو میکردم نه نبودی نامرد بودی چی شده حالت بی من با اون بهتره اونم مثل من همش نازتو میخره همه بهم میگن یه کاری کن بیاد برگرده این دفعه اونم بخواد این آدم دیگه فرق کرده همین روزا میزنت پس مث تو خیلی براش هست فکر کردی منم که تهش بخورم ازت رو دست من که میدونم، حالت با اون خوبه من که میدونم قلبت واسش میکوبه از اولشم تو دودره بودی اونی که فکرشو میکردم نه نبودی نامرد بودی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

اغلب خواننده ها آهنگی بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و نیز این قابلیت را داشته باشد تا با تنظیم ها و آهنگسازی های مختلف، ساخته شود را با چند ورژن مختلف منتشر می کنند. مهراد جم نیز ترانه بعد از پخش ورژن اصلی موزیک *نامرد بودی* ، این بار به تنهایی در آن پیانو نواخته و ورژن آکوستیک این آهنگ را روانه بازار کرده است.

ورژن جدید *نامرد بودی* بسیار احساسی و غمگین است که توسط خود مهراد جم اجرا شده است. این آهنگ ملودی و آهنگسازی بسیار آرام دارد و ترانه آن یک ترانه دیسلاو است که ممکن است کمی از حس و حال احساسی آهنگ کم کرده و شما را به فکر فرو ببرد. شما عزیزان می توانید همین حالا اینآهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. امیدواریم از شنیدن ورژن احساسی و آگوستیک *نامرد بودی* با صدای مهراد جم لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مهراد جم نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه نامرد بودی آکوستیک جدیدترین اثر مهراد جم است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مهراد جم با موزیک نامرد بودی آکوستیک سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نامرد بودی آکوستیک مهراد جم یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که مهراد جم برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مهراد جم، نامرد بودی آکوستیک را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مهراد جم به ارمغان آورد. امیدواریم مهراد جم بعد از نامرد بودی آکوستیک باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک نامرد بودی آکوستیک مهراد جم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: