دانلود اهنگ چتر مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – چتر

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام چتر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چتر مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Chatr Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – چتر

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – چتر

یادته یه روز نم نم بارون یه حس عجیب بود بین دوتامون من و تو و چتر تو دل یه شهر چی به سرش زد رفت دستامو ول کرد چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی یادته میرفتیم ما همه جا دوتایی یه ساله تنها میرم الان تو کجایی بین این دوراهی تو یه راه جدایی نه … چراغا خاموش هوا سرد میخورم غمت هی این همه ندیدمت بازم میگی کمته مثل یه شهری ام که خراب شده بعد سیل من … چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی کاش بودی و امشب کنار من جات بود نیستی ولی چترت رو صندلی جا موند چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

حالا مهراد جم در همکاری جدید خود با تنظیم کننده و آهنگساز همیشگی خود مسعود جهانی ترانه زیبا و بسیار احساسی چتر را روانه بازار کرد. کلمه *چتر* را که می شنوید یاد بارون و پاییز می افتید و عاشقانه های پاییزی و یا شاید هم تنهای و جای خالی کسی که زمانی همه وجودتان به وجودش وابسته بوده است.

شعر این قطعه زیبا و عاشقانه را خود مهراد جم سروده است. و برای داشتن یک آهنگ احساسی فوق العاده و دلچسب شعری از مهراد جم لازم است و صدای گرم و دلنشین اش. از شما موزیکیشویی های عزیز دعوت می کنیم تا آهنگ احساسی *چتر* با صدای مهراد جم عزیز را همین حالا با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

با اینکه کم کم داریم به فصل پاییز نزدیک می شویم هر شنونده ای سعی دارد تا خاطرات های زیبا و عاشقانه را دنبال کند و برخی نیز غرق در خاطرات بد هستند که این فصل برای شنونده ها سخت کرده است. مهراد جم با توجه به فصل زیبای پاییز و بارش سوزناک و دلگیر باران موزیکی را به انتشار رسانده است که شما می توانید از آن در فصل پاییز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. به امید اینکه هیچ وقت چشم هاتون با غم عشق تر نشه و دلتون از گرمای حضور کسی بلرزه و نه از رفتن کسی.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مهراد جم را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده چتر به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چتر مهراد جم قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مهراد جم نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ چتر حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چتر مهراد جم تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مهراد جم با انتشار آهنگ جذاب چتر از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مهراد جم نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه چتر رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک چتر مهراد جم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: