اهنگ جامون عوض از میثم ابراهیمی | دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی جامون عوض + متن اهنگ

میثم ابراهیمی – جامون عوض

دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جامون عوض با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جامون عوض میثم ابراهیمی از رسانه موزیکیشو

Meysam Ebrahimi Jamoon Avaz Download mp3 320 + Lyrics text

میثم ابراهیمی – جامون عوض

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میثم ابراهیمی – جامون عوض

بگو بعد تو من به کی بگم به کی بگم از این دلی که رفت جای نبودنت موند توی سینم یه تیکه قلب حالمو ببین بیا سراغمو بگیر واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر حالمو ببین بیا سراغمو بگیر واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم جمع نشه تو چشت اشکی یه وقت وقتی که نیستی من از کی بگم کم نشد عشق تو حتی یه بار تو دلم حالمو ببین بیا سراغمو بگیر واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر حالمو ببین بیا سراغمو بگیر واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم
توضیحات

میثم ابراهیمی متولد 8 شهریور سال 1364 در تهران می باشد. این هنرمند از همان دوران کودکی علاقه خود به موسیقی و خوانندگی را در خود دیده و همین مورد سبب شد تا بتواند با تلاش و فعالیت بسیار زیاد در زمینه هنر به بهترین جایگاه در دنیای موسیقی دست یابد.

میثم ابراهیمی معمولا فعالیت های هنری خود را با همکاری مسعود جهانی انجام می دهد و معمولا تنظیم کارهای وی توسط اقای جهانی انجام می شود. اکنون که مدت طولانی از انتشار آخرین اهنگ توسط میثم ابراهیمی می گذرد وی تصمیم گرفته جدیدترین هنر خود به نام جامون عوض را با تنظیم مسعود جهانی وارد عرصه موسیقی کند. جامون عوض میثم ابراهیمی را می توان از بهترین کارهای اخیر احساسی و دوستداشتنی وی معرفی کرد. این خواننده در این موزیک نهایت احساسات و عواطف را بکار برده است که می توانید از آن در فصل پاییز نهایت استفاده را برده باشید.

هم اکنون می توانید اهنگ پاییزی جامون عوض میثم ابراهیمی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جامون عوض نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: