دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میزنه باد کیفیت اصلی MP3 + متن

میثم ابراهیمی – میزنه باد

دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میزنه باد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ میزنه باد میثم ابراهیمی از رسانه موزیکیشو

Meysam Ebrahimi Mizane Bad Download mp3 320 + Lyrics text

میثم ابراهیمی – میزنه باد

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 947

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میثم ابراهیمی – میزنه باد

میزنه باد توی موهات دلم میخواد صبح تا شب فقط نگات کنم یه جا خودم و تو دلمو برد اون چشات آخه چیکار کنم فکر نمیکردم برا من شی آخه نداری تو کم و کسری یه چی بهت میگم در گوشی یواش خیلی کردم تلاش که برا من شی صبح تا شب پیشت باشم قلبم برات پر میزنه میدونی که عاشق شدم وابستتم من این همه اگه بمونی پا حرفت میدم قلبمو من بهت بذار موهات منو نازش کنم بذارم گلم دست توی دستت دلم بارون میخواد آرم بیاد بریزه روی سرمون خیس شیم میدونم تنهام نمیذاریو کم نمیاری تو از اون آدماش که نیستی تو سینه ی من یه قلبه اونم بمونه تو دستت تو که قول دادی باشی پیشم بگو که میمونی روی حرفت صبح تا شب پیشت باشم قلبم برات پر میزنه میدونی که عاشق شدم وابستتم من این همه اگه بمونی پا حرفت میدم قلبمو من بهت بذار موهات منو نازش کنم بذارم گلم دست توی دستت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که میثم ابراهیمی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. میزنه باد اثری فوق العاده از میثم ابراهیمی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. میثم ابراهیمی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار میزنه باد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود میزنه باد میثم ابراهیمی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست میثم ابراهیمی که مربوط به انتشار میزنه باد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی میثم ابراهیمی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک میزنه باد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. میثم ابراهیمی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه میزنه باد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای میثم ابراهیمی در آهنگ میزنه باد لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام میثم ابراهیمی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده میزنه باد به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، میزنه باد میثم ابراهیمی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران میثم ابراهیمی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه میزنه باد حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. میزنه باد میثم ابراهیمی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی میثم ابراهیمی با انتشار موزیک جذاب میزنه باد از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. میثم ابراهیمی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ میزنه باد رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ میزنه باد میثم ابراهیمی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز میثم ابراهیمی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. میثم ابراهیمی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده میزنه باد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که میزنه باد میثم ابراهیمی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای میثم ابراهیمی و میزنه باد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. میثم ابراهیمی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر میزنه باد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. میثم ابراهیمی امیدوار است با عاشقانه میزنه باد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت میزنه باد میثم ابراهیمی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از میزنه باد میثم ابراهیمی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

میثم ابراهیمی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه میزنه باد به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده میزنه باد میثم ابراهیمی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای میثم ابراهیمی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ میزنه باد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ میزنه باد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده میزنه باد دعوت کرده است. میثم ابراهیمی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. میزنه باد میثم ابراهیمیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. میثم ابراهیمی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه میزنه باد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و میثم ابراهیمی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از میزنه باد میثم ابراهیمی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز میثم ابراهیمی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. میثم ابراهیمی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده میزنه باد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که میزنه باد میثم ابراهیمی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای میثم ابراهیمی و میزنه باد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. میثم ابراهیمی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر میزنه باد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. میثم ابراهیمی امیدوار است با عاشقانه میزنه باد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت میزنه باد میثم ابراهیمی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از میزنه باد میثم ابراهیمی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: