کی مثه من میثم ابراهیمی | دانلود آهنگ کیفیت عالی MP3 320 + متن

میثم ابراهیمی – کی مثه منه

دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام کی مثه منه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کی مثه منه میثم ابراهیمی از رسانه موزیکیشو

Meysam Ebrahimi Ki Mese Mane Download mp3 320 + Lyrics text

میثم ابراهیمی – کی مثه منه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 73

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میثم ابراهیمی – کی مثه منه

https://dl.rozmusic.com/Music%20Video/1401/23/Meysam%20Ebrahimi%20-%20Ki%20Mese%20Mane%201080p_RozMusic.mp4
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

میثم ابراهیمی خواننده محبوب کشور که به تازگی فعالیت های بسیار عجیبی را در پیج اینستاگرای خود انجام داده بود اکنون بعد از گذشت مدت کوتاهی سعی دارد تا برای شاد کردن دل شنونده های موزیکش اهنگ کی ثه من خود را منتشر کند.استوری جدیدی از میثم ابراهیمی رو امروز دیدیم که قطعا حاکی از خبر خوب انتشار یک آهنگ جدید است… حدس می زنیم او قرار اس با یک آهنگ احساسی و احتمالا غمگین، مخاطبان خود را از انتظار برای انتشار آهنگ جدید رها کند.

این اهنگ بسیار دوستداشتنی ریتمیک و شاد بوده و می توان با استفاده از ان عاشقانه های بسیار زیادی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. شما می توانید اهنگ احساسی کی مثل منه میثم ابراهی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز میثم ابراهیمی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. میثم ابراهیمی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده کی مثه منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که کی مثه منه میثم ابراهیمی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای میثم ابراهیمی و کی مثه منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. میثم ابراهیمی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر کی مثه منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. میثم ابراهیمی امیدوار است با عاشقانه کی مثه منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت کی مثه منه میثم ابراهیمی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از کی مثه منه میثم ابراهیمی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Mahboobeh گفته:

این آهنگ قلب منِ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ اینقدر که این آهنگ دوست دارمممم اصلا توصیفش نمیتونم کنم .💣💣💣💣💣💣💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛مرسی که خوندیش عشق جان .🤞 تو اوج باشی همیشه.

هستی گفته:

بی‌نظیر بود دس خوش 💜

Sokot گفته:

خوب بود، موفق باشی