آهنگ بی معرفت من میلاد بابایی | دانلود کیفیت 320 و 128 + متن

میلاد بابایی – بی معرفت من

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی به نام بی معرفت من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی معرفت من میلاد بابایی از رسانه موزیکیشو

Milad Babaei Bi Marefate Man Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد بابایی – بی معرفت من

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 141

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد بابایی – بی معرفت من

میزنه بارون یکم روی موهات نم نم میدونی من حسودم کاشکی بارون بودم....
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز میلاد بابایی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. میلاد بابایی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده بی معرفت من را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بی معرفت من میلاد بابایی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای میلاد بابایی و بی معرفت من او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. میلاد بابایی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بی معرفت من به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. میلاد بابایی امیدوار است با عاشقانه بی معرفت من بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بی معرفت من میلاد بابایی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بی معرفت من میلاد بابایی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

میلاد بابایی بی معرفت من را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران میلاد بابایی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از میلاد بابایی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران میلاد بابایی آهنگ بی معرفت من را جزو بهترین کارهای او می دانند. بی معرفت من میلاد بابایی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه بی معرفت من میلاد بابایی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ بی معرفت من میلاد بابایی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار میلاد بابایی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب بی معرفت من را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بی معرفت من در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. میلاد بابایی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بی معرفت من میلاد باباییاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. میلاد بابایی نیز در بی معرفت من تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک بی معرفت من حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

میلاد بابایی بی معرفت من را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران میلاد بابایی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از میلاد بابایی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران میلاد بابایی اهنگ بی معرفت من را جزو بهترین کارهای او می دانند. بی معرفت من میلاد بابایی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ بی معرفت من میلاد بابایی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه بی معرفت من میلاد بابایی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام میلاد بابایی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده بی معرفت من به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بی معرفت من میلاد بابایی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران میلاد بابایی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه بی معرفت من حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بی معرفت من میلاد بابایی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی میلاد بابایی با انتشار قطعه جذاب بی معرفت من از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. میلاد بابایی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ بی معرفت من رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ بی معرفت من میلاد بابایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار میلاد بابایی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب بی معرفت من را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بی معرفت من در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. میلاد بابایی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بی معرفت من میلاد باباییاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. میلاد بابایی نیز در بی معرفت من تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه بی معرفت من حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

میلاد بابایی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ بی معرفت من به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده بی معرفت من میلاد بابایی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای میلاد بابایی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه بی معرفت من خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه بی معرفت من بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده بی معرفت من دعوت کرده است. میلاد بابایی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بی معرفت من میلاد باباییرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. میلاد بابایی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه بی معرفت من این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و میلاد بابایی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بی معرفت من میلاد بابایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
موری گفته:

عااااااااااااالی🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩