دانلود آهنگ مثل یه خواب میلاد بابایی کیفیت عالی 320 + متن

میلاد بابایی – مثل یه خواب

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی به نام مثل یه خواب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مثل یه خواب میلاد بابایی از رسانه موزیکیشو

Milad Babaei Mesle Ye Khab Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد بابایی – مثل یه خواب

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 96

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد بابایی – مثل یه خواب

دیگه راهی نمونده واسه ما دوتا غیر جدایی بگو چی شد اون روزا دلم تنگ شده واست تو بی من کجایی مثل یه خوابه نبودن تو انگار یه قرنه فاصله تا تو چشماتو بستی رو همه چیمون به غیر یه حسرت واسه ما چی موند مثل یه خوابه نبودن تو انگار یه قرنه فاصله تا تو چشماتو بستی رو همه چیمون به غیر یه حسرت واسه ما چی موند باور کن دیگه حس ندارم واسه رابطه با کسی میفهمی نمیفهمی آخرشم این شد نداریم از اون روزای خوبمون دیگه هیچ سهمی بازم نمیفهمی مثل یه خوابه نبودن تو انگار یه قرنه فاصله تا تو چشماتو بستی رو همه چیمون به غیر یه حسرت واسه ما چی موند مثل یه خوابه نبودن تو انگار یه قرنه فاصله تا تو چشماتو بستی رو همه چیمون به غیر یه حسرت واسه ما چی موند
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز میلاد بابایی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. میلاد بابایی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده مثل یه خواب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مثل یه خواب میلاد بابایی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای میلاد بابایی و مثل یه خواب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. میلاد بابایی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مثل یه خواب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. میلاد بابایی امیدوار است با عاشقانه مثل یه خواب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مثل یه خواب میلاد بابایی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مثل یه خواب میلاد بابایی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام میلاد بابایی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده مثل یه خواب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، مثل یه خواب میلاد بابایی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران میلاد بابایی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه مثل یه خواب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. مثل یه خواب میلاد بابایی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی میلاد بابایی با انتشار موزیک جذاب مثل یه خواب از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. میلاد بابایی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه مثل یه خواب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه مثل یه خواب میلاد بابایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. میلاد بابایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک مثل یه خواب جدیدترین اثر میلاد بابایی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. میلاد بابایی با قطعه مثل یه خواب سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. مثل یه خواب میلاد بابایی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که میلاد بابایی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط میلاد بابایی، مثل یه خواب را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای میلاد بابایی به ارمغان آورد. امیدواریم میلاد بابایی بعد از مثل یه خواب باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ مثل یه خواب میلاد بابایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام میلاد بابایی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده مثل یه خواب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، مثل یه خواب میلاد بابایی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران میلاد بابایی نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ مثل یه خواب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. مثل یه خواب میلاد بابایی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی میلاد بابایی با انتشار ترانه جذاب مثل یه خواب از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. میلاد بابایی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک مثل یه خواب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ مثل یه خواب میلاد بابایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
روژان گفته:

فوق العاده بود