کی مثل تو میلاد باران | دانلود اهنگ جدید میلاد باران کی مثل تو(اخه ای وای کیه مثل تو جذاب)

میلاد باران – کی مثل تو

دانلود اهنگ جدید میلاد باران به نام کی مثل تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کی مثل تو میلاد باران از رسانه موزیکیشو

Milad Baran Ki Mese To Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد باران – کی مثل تو

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد باران – کی مثل تو

کی مثل تو دلو می بره چشمو ابرو مشکی دیوونته این دل یه سره توام همه جوره عشقی تو نشستی درست وسط قلبم میبینی این دلم عاشق تو شده کم کم یه دونه منی بهونه منی دیوونه توام دیوونه ی منی آره عاشقتم تو که جونه منی آره زندگیمی تو که همه چیمی دیوونه ترینی تو که توو دلمی آره عاشقتم ای عشق قدیمی زیر بارون دلو میبری آروم عاشق توام خانوم چشمات میکنه جادوم آخه ای وای کیه مثل تو جذاب ندیدم مثل تو تو خواب دل دیوونتو دریاب یه دونه منی بهونه منی دیوونه توام دیوونه ی منی آره عاشقتم تو که جونه منی آره زندگیمی تو که همه چیمی دیوونه ترینی تو که توو دلمی آره عاشقتم ای عشق قدیمی
توضیحات

کی مثل تو دلو میبره و چشمو ابرو مشکی، رنگ مشکی در نگاه اول بسیار به دل می نشیند آن هم اگر مشکی رنگ چشمان یار باشد و این دلبری را برای او چند صد برابر می کند. مهم نیست ظاهر چگونه باشد، وقتی عاشق باشی هیچکس را جز او نمی بینی و زیبایی عشق همین است، توجه به کسی که لایق توجه می باشد.

میلاد باران یکی از خواننده های جوان و خوش صدای کشور است که موزیک های زیبایی را در بازار موسیقی به انتشار رسانیده است. کی مثل تو میلاد باران از دیگر آهنگ ها شاد و ریتمیک او بوده که می توان در بسیاری از مراسم ها بخصوص عروسی استفاده کرد. این موزیک علاوه بر شاد بودن معنا و مفهومی عاشقانه دارد.

ملودی موسیقی کی مثل تو را میلاد باران عزیز خودش انجام داده است. متن این موزیک عاشقانه و احساسی اثر کارن موسوی و تنظیم آن نیز توسط وحید کریمی انجام شده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید.

امیدواریم از شنیدن آن نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: