میلاد درخشانی خلوت شب | دانلود اهنگ جدید میلاد درخشانی خلوت شب + متن اهنگ

میلاد درخشانی – خلوت شب

دانلود اهنگ جدید میلاد درخشانی به نام خلوت شب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خلوت شب میلاد درخشانی از رسانه موزیکیشو

Milad Derakhshani Khalvate Shab Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد درخشانی – خلوت شب

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد درخشانی – خلوت شب

در خلوت شب در پرسه هايم بى تو چه سرد است حال و هوايم اينجا كنارم جاى تو خالى سر ميكنم با ديوانه حالى خاموش و سردم چون شمع در باد لب بسته ام بر يك سينه فرياد هى پرسه پرسه هى بغض و باران از من چه مانده جانى پريشان يادت چه ها كرد با اين دل من سخت است بى تو در خود شكستن بسته نفس را بغض گلويم تنهاييم را با كه بگويم هر لحظه بى تو من بي قرارم غافل زخويشم بر تو دچارم بى من كجايى اى رفته از دست بر خاطراتت باران گرفته ست خو كرده ام با دلواپسى ها با درد عشقت با بى كسى ها لبريز دردم با حال زارم جز سايه خود همره ندارم
توضیحات

میلاد درخشانی یکی از هنرمندان نوظهور موسیقی ایران است که توانسته موزیک هایی را با ریتم های خاص وارد عرصه موسیقی کرده باشد. این هنرمند بسیار محبوب موزیک های خود را بسیار متفاوت منتشر ک می کند و با شنیدن آن ها می توانید آرامش از دست رفته این روز ها را بدست بیاورید.

میلاد درخشانی به تازگی خبر از انتشار موزیک جدید خود به نام خلوت شب را به مخاطبانش داده است. این موزیک نیز ریتمی احساسی و آرامش بخش دارد و می توانید آن را در ماشین و یا اوقاتی که نیاز به یک ریتمی برای آزادسازی ذهن خود دارید استفاده نمایید.

هم اکنون می توانید اهنگ خلوت شب میلاد درخشانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید میلاد درخشانی خلوت شب نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: