شلوار پلنگی میلاد قربانی | دانلود اهنگ میلاد قربانی شلوار پلنگی (مرد نبردی پهلوون مردی) + متن

میلاد قربانی – شلوار پلنگی

دانلود اهنگ جدید میلاد قربانی به نام شلوار پلنگی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شلوار پلنگی میلاد قربانی از رسانه موزیکیشو

Milad Ghorbani Shalvar Palangi Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد قربانی – شلوار پلنگی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 324

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد قربانی – شلوار پلنگی

تمی یاری؛ سردمداری مردِ نبردی پهلوون مردی عشق جنگی! شلوار پلنگی میدون داری، ته می بنگ بنگی اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه مردم داری تو سالاری هر که جگر دریار، می هواداری دادا بریم کوه؛ فقط من و تو هموچو دادا را پلک نزن؛ چش نکنین خو اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه عشق منی یار؛ می دلی قرار صحرایی بمونه نیسون سوار شاه مازرون اومد، تی قربون چندی سالاره؛ همه پهلوون مازرونیمه من غیرتیمه یک تنه یار من، تی سوریرمه میدونِ جنگه؛ بیار تفنگه دشمنی دعوا جان بار تفنگه اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه اهل داداشون؛ می هواخواشون همش دست به چو؛ می پش مثل کوه بره وسط بره وسط میلاد قربانی؛ سر کنه سداره جانِ برار؛ من تی نفسی قربون هیاهو و برین وسط میدون جان برار؛ من تی نفسی قربون
توضیحات

با شروع پایتخت 6 موزیک های بسیاری از جمله اهنگ های محلی به زبان مازندارنی که قبلا منتشر شده بودند شهرت بسیاری پیدا کردند. یکی از این موزیک ها شلوار پلنگی می باشد که به زبان شیرین مازندارنی خوانده می شود. خواننده این اثر میلاد قربانی دوستداشتنی بوده و با این موزیک توانست طرفداران بسیاری را به دو خود جمع کند.

در مجموعه پایتخت 6 یکی از شخصیت هایی که توانسته است به کلی نقش خود را تغییر دهد و یک ادم متفاوت دیگری شود ارسطو می باشد. ارسطو در فصل جدید پایتخت نقش یک لات را داشته که تقریبا سعی دارد تمامی صفات مردانگی را در این فصل از سریال برای بازیگران به نمایش بگذارد.

موزیک هایی که او گوش می دهد در سریال پایتخت 6 شلوار پلنگی میلاد قربانی نیز جزئی از آن ها بوده و درواقع این موزیک مظهر یک فرد جنگی و از همه مهم تر پهلوان منش را به مخاطب خود نشان می دهد. تنظیم این قطعه از موزیک را نیز علی رضایی انجام داده است.

هم اکنون می توانید اهنگ شلوار پلنگی پایتخت 6 را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا در این ایام عید بتوانید با این موزیک شاد و محلی نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
اسماعیل گفته:

مثلا نه خیلی عالی عالی پرچم بالا