میلاد قربانی گیسو کمند | دانلود اهنگ مازندرانی میلاد قربانی گیسو کمند + متن اهنگ

میلاد قربانی – گیسو کمند

دانلود اهنگ جدید میلاد قربانی به نام گیسو کمند با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گیسو کمند میلاد قربانی از رسانه موزیکیشو

Milad Ghorbani Gisoo Kamand Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد قربانی – گیسو کمند

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد قربانی – گیسو کمند

غروب که وونه ایمه تی محله سر امه قرار ووشه شمی کوچه سر بوینم تره من ای جان دلبر گلی بزنم و ته دوی می ور دلبر گیسو کمنده کمی هم قد بلنئده کل مازرون ره هم هاکرده قبضه دلبرا ای دلبرا دلبر می تاج سرا برو بوریم به محضرا تره شه یار بییرم شنی دلدار بییرم این جه تا تهرون ره دو به دو شومه اگه خسته بیمه سینه سو شومه تی وسه شاهی ای شر و شور وومه شلوار پلنگی و دست به چو وومن شنی رقیبونی ور پلنگ وحشی وومه بهار چرده بزو دار مثال ککی وومه دلبر امه عاشقی با کلاسه کل مجازی امه رو حساسه من و تی عشق بیه دلبر جهانی ولا تی دشمننون بینه روانی یار همش گنه همش میلاد هیچوقت نوه جدایی همش دوه می ور تو می گل بهاری دلبرا ای دلبرا دلبر می تاج سرا برو بوریم به محضرا تره شه یار بییرم شنی دلدار بییرم
توضیحات

درمیان اهنگ های شاد محلی معمولا دو زبان و گویش همیشه طرفداران بیشتری داشته و آمار این موضوع را نیز ثابت کرده است. یکی از این موارد اهنگ کردی بوده و دیگری اهنگ شمالی می باشد. اهنگ های شمالی به دو دسته تقسیم شده و این اهنگ ها به نام های گیلکی و مازندرانی شناخته شده هستند.

اهنگ های مازندرانی شادتر بوده و برای مراسم های مناسبتی همچون عروسی و یا تولد دلنشین بوده و می توان از آن نهایت لذت و استفاده را برد. درمیان خوانندگان جوان مازندرانی یکی از بهترین های مازندران میلاد قربانی عزیز خواننده و هنرمند محبوب شمالی بوده که صدای او را همه به گوش شنیده اند و اهنگ شلوار پلنگی وی را قطعا گوش داده اید.

هم اکنون می توانید اهنگ آرزو از ولی قاسمی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک شاد و ریتمیک شمالی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناشناس گفته:

لطفا ترجمه ش رو هم بذارید