اهنگ جنگل موهات ناصر زینعلی | دانلود اهنگ جدید ناصر زینعلی جنگل موهات + متن اهنگ

ناصر زینعلی – جنگل موهات

دانلود اهنگ جدید ناصر زینعلی به نام جنگل موهات با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جنگل موهات ناصر زینعلی از رسانه موزیکیشو

Naser Zeynali Jangale Moohat Download mp3 320 + Lyrics text

ناصر زینعلی – جنگل موهات

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ناصر زینعلی – جنگل موهات

بهترین نفس هوای تو مد شده سبک چشای تو آخ چقد میچسبه دیوونه اومدن مسافرت با تو چقد همه چی با هم هماهنگه پیشمی بازم دلم تنگه میشنوی صدای قلبامون روی ضربای آهنگه بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مربضت کنه بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مربضت کنه آرامشم کاش همش جلو چشم مثل پروانه بشم تو بشی شمع مثل پیچک بپیچم دور عشق تو به عشق تو بذار آلوده شم چقد همه چی با هم هماهنگه پیشمی بازم دلم تنگه میشنوی صدای قلبامون روی ضربای آهنگه بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مربضت کنه بیا بریم جنگل موت پیاده روی با تو تو عشق میچسبه زیاده روی بزنه روتو بارون و خیست کنه حاله دیوونه بودن مربضت کنه
توضیحات

ناصر زینعلی از خوانندگان معروف پاپ این روزها با طرفداران بسیار زیادی که دارد سعی می کند که روی آهنگ هایی که منتشر می کند زمان زیادی بگذارد و  او با اهنگ زل بزن  توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. به طور کلی ناصر زینعلی با انتشار آهنگ های عاشقانه و احساسی سعی دارد تا مخاطبان زیادی را با سلایق مختلف جلب کند. آهنگ های او طوری تنظیم می شوند که در میکس های بسیاری از آن استفاده شود. اینبار پس از استقبال بالا از این قطعه ی قبلی ، ناصر زینعلی تصمیم به انتشار آهنگ جدیدی کرد و در صفحه ی اینستاگرام خود مژده داد که آهنگ بيا بريم جنگل مووت پياده روي را برای عاشقان منتشر می کند.

ناصر زینعلی را می توان جز خواننده های خوب ایرانی در زمینه موسیقی پاپ بحساب آورد.این خواننده که به تازگی توانسته است با انتشار چند کار قوی به نام های دلبر ناب و جنگل موهات به شهرت برسد. همکاری این خواننده معمولا با حامد برادران تنظیم کننده خوب دنیای موسیقی بوده است. امیدواریم با شنیدن موزیک های این خواننده نهایت لذت را برده باشید.

هم اکنون می توانید آهنگ جنگل موهات ناصر زینعلی را با دو کیفیت عالی از موزیکیشو دانلود کنید، امیدواریم از این آهنگ فاز خوب  لذت ببرید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید ناصر زینعلی جنگل موهات لذت برده باشید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: