اهنگ میشه بهم بتابی ناصر زینعلی | دانلود میشه بهم بتابی کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

ناصر زینعلی – میشه بهم بتابی

دانلود اهنگ جدید ناصر زینعلی به نام میشه بهم بتابی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ میشه بهم بتابی ناصر زینعلی از رسانه موزیکیشو

Naser Zeynali Mishe Behem Betabi Download mp3 320 + Lyrics text

ناصر زینعلی – میشه بهم بتابی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 865

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ناصر زینعلی – میشه بهم بتابی

میخوام وقتی میای بچینم همه شمعا رو دور و ورت درو واکنی و بریزم یه بغل گل رز رو سرت میرم تو دل هر کسی که بخواد چشماتو تر بکنه انقدر اسمتو داد میزنم گوش دنیا رو کر بکنه میشه دست بکشی رو پرم میشه وصله بشی به تنم نمیشه که کبوتر جلد تو باشم و از بغلت بپرم دور خیلیا خط کشیدم من کنار تو قد کشیدم شدم عاشق ماه و به چشمک ریز ستاره ها دل نمیدم میشه بهم بتابی از رو زمین بلند شم زبون اون چشای خوشگلتو بلد شم تو ساقه هامو نشکن بزار بهت بپیچم که گل کنم تو دستات که جون بگیره ریشم میشه دست بکشی رو پرم میشه وصله بشی به تنم نمیشه که کبوتر جلد تو باشم و از بغلت بپرم دور خیلیا خط کشیدم من کنار تو قد کشیدم شدم عاشق ماه و به چشمک ریز ستاره ها دل نمیدم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ میشه بهم بتابی ناصر زینعلی را نشنیده باشد. ناصر زینعلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ناصر زینعلی برای موزیک فوق العاده میشه بهم بتابی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا میشه بهم بتابی ناصر زینعلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه میشه بهم بتابی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ناصر زینعلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت میشه بهم بتابی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ناصر زینعلی میشه بهم بتابی خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود ناصر زینعلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه میشه بهم بتابی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ناصر زینعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک میشه بهم بتابی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن میشه بهم بتابی ناصر زینعلی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ناصر زینعلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. میشه بهم بتابی اثری فوق العاده از ناصر زینعلی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ناصر زینعلی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار میشه بهم بتابی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود میشه بهم بتابی ناصر زینعلی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ناصر زینعلی که مربوط به انتشار میشه بهم بتابی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ناصر زینعلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ میشه بهم بتابی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ناصر زینعلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ میشه بهم بتابی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ناصر زینعلی در موزیک میشه بهم بتابی لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه میشه بهم بتابی ناصر زینعلی را نشنیده باشد. ناصر زینعلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ناصر زینعلی برای اهنگ فوق العاده میشه بهم بتابی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا میشه بهم بتابی ناصر زینعلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه میشه بهم بتابی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ناصر زینعلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت میشه بهم بتابی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک ناصر زینعلی میشه بهم بتابی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود ناصر زینعلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه میشه بهم بتابی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ناصر زینعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک میشه بهم بتابی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن میشه بهم بتابی ناصر زینعلی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ناصر زینعلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب میشه بهم بتابی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده میشه بهم بتابی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ناصر زینعلی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. میشه بهم بتابی ناصر زینعلیاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ناصر زینعلی نیز در میشه بهم بتابی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه میشه بهم بتابی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ناصر زینعلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. میشه بهم بتابی اثری فوق العاده از ناصر زینعلی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ناصر زینعلی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار میشه بهم بتابی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود میشه بهم بتابی ناصر زینعلی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ناصر زینعلی که مربوط به انتشار میشه بهم بتابی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ناصر زینعلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه میشه بهم بتابی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ناصر زینعلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه میشه بهم بتابی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ناصر زینعلی در ترانه میشه بهم بتابی لذت ببرید.

ناصر زینعلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه میشه بهم بتابی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده میشه بهم بتابی ناصر زینعلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر زینعلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه میشه بهم بتابی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ میشه بهم بتابی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده میشه بهم بتابی دعوت کرده است. ناصر زینعلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. میشه بهم بتابی ناصر زینعلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر زینعلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ میشه بهم بتابی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر زینعلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از میشه بهم بتابی ناصر زینعلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ناصر زینعلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب میشه بهم بتابی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده میشه بهم بتابی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ناصر زینعلی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. میشه بهم بتابی ناصر زینعلیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ناصر زینعلی نیز در میشه بهم بتابی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ میشه بهم بتابی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

ناصر زینعلی میشه بهم بتابی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ناصر زینعلی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از ناصر زینعلی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ناصر زینعلی قطعه میشه بهم بتابی را جزو بهترین کارهای او می دانند. میشه بهم بتابی ناصر زینعلی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ میشه بهم بتابی ناصر زینعلی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ میشه بهم بتابی ناصر زینعلی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

ناصر زینعلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه میشه بهم بتابی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده میشه بهم بتابی ناصر زینعلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر زینعلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه میشه بهم بتابی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ میشه بهم بتابی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده میشه بهم بتابی دعوت کرده است. ناصر زینعلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. میشه بهم بتابی ناصر زینعلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر زینعلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک میشه بهم بتابی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر زینعلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از میشه بهم بتابی ناصر زینعلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
امیر علی گفته:

مثلا عالی بود🕊