دانلود آهنگ بگو چند ناصر زینعلی کیفیت 320 و 128 + متن کامل

ناصر زینلی – بگو چند

دانلود اهنگ جدید ناصر زینلی به نام بگو چند با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بگو چند ناصر زینلی از رسانه موزیکیشو

ناصر زینلی – بگو چند

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 82

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ناصر زینلی – بگو چند

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند اگه تو لب تر کنی یک دو سه تو کوچم یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه اگه دوستم داری یواش بگو تو گوشم صدای قلبم با نفسات میشه میزون تو دل وامونده ی من آتیش نسوزون آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم با اون نگاهات دل ما رو هی نلرزون نمه نمه نمه نشستی با اشوه تو قلبم خنده هاتو که دیگه عشقه نگم من آخ نگم من یه تنه دلمو حریفی همین چیزات قشنگه اون دوتا چشاتو قربون که نفهمیدیم چه رنگه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی و میباشد.

ناصر زینلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ بگو چند به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده بگو چند ناصر زینلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر زینلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بگو چند خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک بگو چند بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده بگو چند دعوت کرده است. ناصر زینلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بگو چند ناصر زینلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر زینلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ بگو چند این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر زینلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بگو چند ناصر زینلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ناصر زینلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بگو چند اثری فوق العاده از ناصر زینلی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ناصر زینلی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بگو چند بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بگو چند ناصر زینلی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ناصر زینلی که مربوط به انتشار بگو چند میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ناصر زینلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه بگو چند همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ناصر زینلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بگو چند تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ناصر زینلی در قطعه بگو چند لذت ببرید.

ناصر زینلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بگو چند به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده بگو چند ناصر زینلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر زینلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بگو چند خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ بگو چند بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده بگو چند دعوت کرده است. ناصر زینلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بگو چند ناصر زینلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر زینلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه بگو چند این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر زینلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بگو چند ناصر زینلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ناصر زینلی بگو چند را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ناصر زینلی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ناصر زینلی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ناصر زینلی اهنگ بگو چند را جزو بهترین کارهای او می دانند. بگو چند ناصر زینلی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ بگو چند ناصر زینلی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه بگو چند ناصر زینلی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ناصر زینلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بگو چند اثری فوق العاده از ناصر زینلی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ناصر زینلی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بگو چند بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بگو چند ناصر زینلی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ناصر زینلی که مربوط به انتشار بگو چند میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ناصر زینلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بگو چند همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ناصر زینلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بگو چند تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ناصر زینلی در ترانه بگو چند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
احمد ستوده گفته:

صداشو دوست دارم اگه به سبکه آهنگه مجسمه‌ بازم بخونه عالیه ... صداتو دوست دارم .

ساجد گفته:

خیلی خیلی عالیه😍میشه زودترپخشش کنین🙏

پارسا گفته:

واقعا عالیه خیلی خوبه کی کاملشو میزارین پس

محمد گفته:

عالیییییییییییییییه فقط کی کاملش منتشر میشه