دانلود آهنگ یکی یدونمی ناصر پورکرم MP3 اصلی + متن

ناصر پورکرم – یکی یدونمی

دانلود اهنگ جدید ناصر پورکرم به نام یکی یدونمی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یکی یدونمی ناصر پورکرم از رسانه موزیکیشو

Naser Pourkaram Yeki Yedoonami Download mp3 320 + Lyrics text

ناصر پورکرم – یکی یدونمی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 200

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ناصر پورکرم – یکی یدونمی

دل بهت بستم و وابستم عجب حالیم امشب تو فقط بخند و آروم دوتا دستاتو بدش من دوتا دستاتو بدش من ... یکی یدونمی عشقم مال منی عشقم من نمیخوام کسی جز تو بشینه تو دلم عشقم یکی یدونمی عشقم مال منی عشقم من نمیخوام کسی جز تو بشینه تو دلم عشقم دلم میبره برا ناز نگاهت عجب عشقی توی دوتا چشاته مگه میشه یکی اینقده زیبا بشه آخه به جون جفتمون تا آخرش دلم باهاته دلم باهاته ... یکی یدونمی عشقم مال منی عشقم من نمیخوام کسی جز تو بشینه تو دلم عشقم یکی یدونمی عشقم مال منی عشقم من نمیخوام کسی جز تو بشینه تو دلم عشقم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

شاید کمتر کسی باشد قطعه یکی یدونمی ناصر پورکرم را نشنیده باشد. ناصر پورکرم دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ناصر پورکرم برای آهنگ فوق العاده یکی یدونمی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا یکی یدونمی ناصر پورکرم همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک یکی یدونمی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ناصر پورکرم در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت یکی یدونمی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه ناصر پورکرم یکی یدونمی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود ناصر پورکرم نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ یکی یدونمی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ناصر پورکرم نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک یکی یدونمی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن یکی یدونمی ناصر پورکرم لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ناصر پورکرم نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ یکی یدونمی جدیدترین اثر ناصر پورکرم است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ناصر پورکرم با آهنگ یکی یدونمی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. یکی یدونمی ناصر پورکرم یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که ناصر پورکرم برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ناصر پورکرم، یکی یدونمی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ناصر پورکرم به ارمغان آورد. امیدواریم ناصر پورکرم بعد از یکی یدونمی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه یکی یدونمی ناصر پورکرم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ناصر پورکرم خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب یکی یدونمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده یکی یدونمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ناصر پورکرم در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. یکی یدونمی ناصر پورکرماز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ناصر پورکرم نیز در یکی یدونمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه یکی یدونمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

ناصر پورکرم خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ یکی یدونمی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده یکی یدونمی ناصر پورکرم میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر پورکرم دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ یکی یدونمی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه یکی یدونمی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده یکی یدونمی دعوت کرده است. ناصر پورکرم به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یکی یدونمی ناصر پورکرمرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر پورکرم که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ یکی یدونمی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر پورکرم از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یکی یدونمی ناصر پورکرم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ناصر پورکرم خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ یکی یدونمی به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده یکی یدونمی ناصر پورکرم میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر پورکرم دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ یکی یدونمی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک یکی یدونمی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده یکی یدونمی دعوت کرده است. ناصر پورکرم به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یکی یدونمی ناصر پورکرمرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر پورکرم که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ یکی یدونمی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر پورکرم از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یکی یدونمی ناصر پورکرم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ناصر پورکرم را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده یکی یدونمی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یکی یدونمی ناصر پورکرم قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ناصر پورکرم نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ یکی یدونمی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یکی یدونمی ناصر پورکرم تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ناصر پورکرم با انتشار اهنگ جذاب یکی یدونمی از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ناصر پورکرم نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه یکی یدونمی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه یکی یدونمی ناصر پورکرم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یار خوشگلم گفته:

یکی یدونمی عشقم

مریم گفته:

عالی