خبر نامزدی مهراد جم با دنیا جهانبخت همه را شوکه کرد

نامزدی مهراد جم با دنیا جهانبخت

مهراد جم خواننده فارسی زبان خبر نامزدی خود با دنیا جهانبخت را به انتشار رساند و همه شوکه کرد.

نامزدی مهراد جم با دنیا جهانبخت

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 122

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

مهراد جم خبر نامزدی خود با دنیا جهانبخت را منتشر کرد

 

مهراد جم خواننده ای در دنیای موسیقی کشور است که اکنون توانسته است بعد از چند سال فعالیت در حوزه موسیقی شهرت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده متولد سال 1377 در آبادان می باشد که در ابتدا فعالیت های هنری خود را در سینمای کشور با بازی در یکی از سریال های خانگی زمانی که 14 سال داشت انجام داد.

ابتدا فعالیت های خود را با مسعود جهانی آغاز کرد و سپی به همراهی هادی حسینی توانست مدرسه موسیقی آوای جم را تاسیس نماید. اما این هنرمند با انجام یک حرکت به فعالیت های قانونی خود در ایران خاتمه داد و هادی حسینی و مسعود جهانی پایان همکاری خود با مهراد جم را اعلام کردند.

مهراد جم ایران را به مقصد ترکیه برای ملاقات دنیا جهانبخت از شاخ های مجازی یا به قول معروف هنرمندان فضای اجتماعی اینستاگرام ترک کرد. اما واکنش های تندی از جانب هادی حسینی، مسعود جهانی و مهدی آذر فعالان حوزه موسیقی به سوی این هنرمند جوان روانه شد. مهراد جم بعد از این واکنش ها در صفحه رسمی اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که در آن این هنرمند در ماشین به همراه دنیا جهانبخت می باشد و موزیک مهراد را با یک همخوانی می کنند.

در مقابل دنیا جهانبخت برای پست وی کامنت عاشقت هستم را پست کرده است و این مورد واکنش های بسیار زیادی به همراه داشت. امیدواریم این خواننده بتواند خوشبخت شده و زندگی زیبایی را درکنار یکدیگر بسازند. شما می توانید از رسانه موزیکیشو فول آلبوم مهراد جم را در اختیار داشته و موزیک های مورد نظر خود از این خواننده را با کیفیت هایی متفاوت در اختیار داشته باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Mohamad گفته:

عن تو دنیا جهان بخت 💩💩💩

Mohamad گفته:

مهراد تا اومدم پیشت گذاشتی رفتی

Kiana گفته:

خیلی بد شد که😢😢😢 فکر نمیکردم مهراد آنقدر ساده باشع

tataloo گفته:

کی از دنیا بهتر❤❤ ب پاهم پیرشن

الهه گفته:

ب شما چه با کی رل میزنه مگه تو بری با ی پسر رل بزنی مگه ما باید نظر بدیم ،مهراد جم من آرزوی موفقیت می کنم با دنیا یا هر کس دیگه

محسن گفته:

خانم فاطمه خود جم اینو می دونه اصلا عشق ی زر مفته واس اینا خب دختره خوشگله ی چند وقت باهاش باشه عیبش چیه بعدشم اصلا به اینا عشق نمی گن تفکیک عشق و هوس خیلی سخته اونم ی مرده حالا چ فرقی می کنه طرف کی باشه دنیا جسمشو گذاشته وسط اینم خب یکی از خریدارا چ فرقی داره

ابول گفته:

مهراد جم تو تکی ولی واسه ما هم خیلی بکی

Elaha گفته:

زندگی شخصی خود مهراد هستش به ما ها ربطی نداره اون برا هنرش معاجرت کرد وکار درست کرد ولی با ادم اشتباهی دختری که واسه چند تا فالور فیلم خود کشی خودش رو پخش میکنه دیگه ازش انتظار نداشته باشید مهراد خیلی ساده و بچه مثبت تو یکی از لایو هاش گفت تا حالا دوست دختر نداشته با دنیا هم فقط ازدواج ولی اون دنیا قدر مهراد رو نمی دونه ومهراد رو ترک میکنی دختری که تو لایوش میگه تعداد کامنت های شما بیشتره از رل های من واقعا باعث شرم اسم همه ی دخترای ایران رو خراب کرده واقعا دختر باید یه نقاشی از خدا باشه نه خط خطی از یه جراه مهراد اینو بدون تا عبد هوادارتم می مونم

فرهاد گفته:

این جور آدما مثل سگ میمونن فردا معلوم نیس پدر بچه اش کی باشه . اوسکولا بالاخره یه آدمی گفتن چرا مثل حیوون میشین

نرگس گفته:

نمیدونم ناموصا من خودم کف کردم

رکسانا گفته:

نم دونم چی بگم 😐هنگم هنوز فقط میتونم دنیا رو اینجوری توصیف کنم(یه عروسک عملی که دست به دست چرخیده)😖

رضا گفته:

کلا در مورد اینطور افراد حرف نزنیم بهتره چون بی ارزش بی ارزشه

روشا گفته:

عن بحی متنفرم عز دنیا چی تو خودش دیده

فاطمه گفته:

ارزش تو بیشتر از این دختره بود . ی دست خورده ی احمق ب درد همون تتلو یا مافیا شرط بندی مونتیگو میخوره نه تویی که........ خودت خراب کردی البته پشیمون هم میشی اینو ی روزی میبینی اون فقط میخواد تعداد رل هاشو ببره بالا تو هم براش ی عددی نه عشقش. برات ارزوی خشبختی میکنم ولی نه با دنیا .

hani..☆ گفته:

عالی بود!!!😕😐

hani..☆ گفته:

لبهای دنیا جهانبخت شبیه کون مرغه

فاطی گفته:

اصلا دختره قیافش ان میمونه واقعا تو این دختره چی دیده😂