دانلود اهنگ ماه من نیواد با کیفیت اصلی و متن کامل

نیواد – ماه من

به زودی نیواد به نام ماه من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماه من نیواد از رسانه موزیکیشو

نیواد – ماه من

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 111

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
نیواد – متروکه نیواد – متروکه

متن آهنگ نیواد – ماه من

با من حرفی بزن تا برات ستاره بارون کنم آسمونو تو یه ثانیه بخند چشو رو این برا ببند
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

نیواد ماه من را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران نیواد را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از نیواد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران نیواد موزیک ماه من را جزو بهترین کارهای او می دانند. ماه من نیواد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ ماه من نیواد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک ماه من نیواد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نیواد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب ماه من را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده ماه من در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. نیواد در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ماه من نیواداز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. نیواد نیز در ماه من تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه ماه من حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام نیواد را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده ماه من به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ماه من نیواد قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران نیواد نیز با خوشحالی از انتشار قطعه ماه من حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ماه من نیواد تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی نیواد با انتشار ترانه جذاب ماه من از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. نیواد نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه ماه من رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ ماه من نیواد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نیواد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب ماه من را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده ماه من در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. نیواد در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ماه من نیواداز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. نیواد نیز در ماه من تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک ماه من حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: