آلبوم گاه فراموشی همایون شجریان | دانلود کامل بصورت یکجا و تکی

همایون شجریان – گاه فراموشی

دانلود آلبوم جدید همایون شجریان به نام گاه فراموشی با 2 کیفیت عالی 320 و خوب 128  از موزیکیشو

Homayoun Shajarian In Oblivion new album  + Lyrics text

همایون شجریان – گاه فراموشی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 346

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) متن آهنگ‌های آلبوم
توضیحات

آلبوم جدید همایون شجریان پس از تلاش همای متعدد با همکاری خواننده ها و آهنگ ساز های نام آشنا کشورمان سر انجام روانه بازار شد مه علاقه مندان میتوانند آنرا از لینک زیر خریداری کنند

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
اسی دادرس گفته:

دوستان گرامی و سپاس از نقد و اظهار نظر شما که نشان دهنده ی احترام شماهاست یه تقاضایی دارم سعی کنیم نوآوری و تغییرات رو بپپذیریم و برای لحظاتی که این‌ آلبوم رو گوش میدیم از چهارچوب هایی که در ذهن ما ساختیم بیرون بیاییم نکته بعدی توجه به مفهوم و شکل ترانه و ساختن فضایی که تصورات و تفکر شاعر رو نشون بده بطور مثال متن شعر قاب خاکی رو که به دقت گوش میدید می بینید که شاعر شما رو میبره به قرن گذشته بویژه پنجاه سال گذشته بعدش بسیار زیبا به شما گوشزد میکنه که الآن کجاییم ! نکته دیگر آنکه باید در شرایط زمانی و مکانی مناسبی گوش بدید لطفا اگر ممکن هست به این نکات توجه بفرمایید و بعدش گوش بدید یقین دارم این اثر بسیار فراتر از سطح و درک فعلی موسیقی ماست دوستدار همه هنرمندان و هنردوستان / اسی. دادرس از رشت

مهدی گفته:

در مورد این آلبوم باید بگم، هم موسیقی و هم خواننده هر کدام در جایگاه خودشون بصورت جدا بسیار زیبا و دلنواز این مجموعه را گرد آورده اند ولی وقتی شما به این البوم گوش میدهید حس میکنید خواننده و موسیقی بهم نمیخورند هر چند هر کدام بصورت جدا گانه اجرای عالی را داشته اند، ما آوازهای سنتی را با آهنگهای اصیل ایرانی شاید بیشتر بپسندیم لیکن این مجموعه دارای موسیقی ای منحصر بفرد از شرق و غرب تنظیم شده و شاید با آواز سنتی ایرانی سازگار ندارد، هرچند در تمام تراک ها نقش فلوت بسیار پر رنگ است و زمانهایی صدای خواننده را محو میکند، در مورد خواننده آن نیز باید گفت که جناب شجریان اشعاری طولانی را به نسبت آلبومهای قبل خود برگزیدند که شاید انتظار شنونده در مورد موسیقی سنتی اندکی تعامل بیشتر با ریتم آهنگ است که در این مجموعه مجالی برای شنونده برای مکس و بهره بردن از متن موسیقی وجود ندارد. باید از جناب خلعتبری پرسید که چرا در تمام تراکها ساز فلوت غالب است.... این تنها یک نظر شخصی است.

فرهاد گفته:

آقای شجریان که ما را بد عادت کرده و سطح انتظار را بالا برده و اینجا هم سنگ تمام گذاشته. ولی هزار آفرین به این نوازندگان که چنین زیبا با آقای شجریان همراه بوده اند.

فرهاد گفته:

واقعا به چه حس و درکی از موسیقی باید رسیده باشی که بتوانی آوازی نسبتا غریب را به این زیبایی همراهی کنی. آفرین و صد آفرین به این نوازندگان.

رویا گفته:

چقدر تو ذوقم خوووورد! حیف این صدا واقعا با این آهنگسازی گوش خراش! با کمال احترامی که برای آقای شجریان قایلم و به شدت بهشون علاقه دارم باید بگم که موقع شنیدن این آلبوم و این موسیقی حس میکردم دارن با ناخن رو شیشه میکشم!