هوروش بند زیر بارونا گمم | دانلود آهنگ 320 و 128 + متن

هوروش بند – زیر بارونا گمم

دانلود اهنگ جدید هوروش بند به نام زیر بارونا گمم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیر بارونا گمم هوروش بند از رسانه موزیکیشو

Hoorosh Band Zire Baroona Gomam Download mp3 320 + Lyrics text

هوروش بند – زیر بارونا گمم

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 3287

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم هوروش بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ هوروش بند – زیر بارونا گمم

یه من یه تو یه فاصله یه عشق یه بغض یه خاطره خفم میکنه یه شب به جای دست تو خیابونای شهر منو بغل میکنه زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی بیا بذار میون دست تو گم شم بیا دوباره از خودم بی خود شم بیا بهم بگو که بعد تو به چی دل خوشم زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی فاصلمون کم نمیشه حتی با دوریتم بیخیال هرکی میشم بیخیال تو که نه بی تو دارم طعم تلخ این روزا رو میچشم هی زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

دنیای موسیقی خوشحال است که هوروش بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیر بارونا گمم اثری فوق العاده از هوروش بند است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. هوروش بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیر بارونا گمم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیر بارونا گمم هوروش بند جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست هوروش بند که مربوط به انتشار زیر بارونا گمم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی هوروش بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک زیر بارونا گمم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. هوروش بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه زیر بارونا گمم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای هوروش بند در موزیک زیر بارونا گمم لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ زیر بارونا گمم جدیدترین اثر هوروش بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. هوروش بند با موزیک زیر بارونا گمم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زیر بارونا گمم هوروش بند یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که هوروش بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط هوروش بند، زیر بارونا گمم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای هوروش بند به ارمغان آورد. امیدواریم هوروش بند بعد از زیر بارونا گمم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

هوروش بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه زیر بارونا گمم به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده زیر بارونا گمم هوروش بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای هوروش بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک زیر بارونا گمم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک زیر بارونا گمم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده زیر بارونا گمم دعوت کرده است. هوروش بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زیر بارونا گمم هوروش بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. هوروش بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه زیر بارونا گمم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و هوروش بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار هوروش بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب زیر بارونا گمم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده زیر بارونا گمم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. هوروش بند در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. زیر بارونا گمم هوروش بنداز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. هوروش بند نیز در زیر بارونا گمم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه زیر بارونا گمم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ زیر بارونا گمم هوروش بند را نشنیده باشد. هوروش بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی هوروش بند برای قطعه فوق العاده زیر بارونا گمم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا زیر بارونا گمم هوروش بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ زیر بارونا گمم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام هوروش بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت زیر بارونا گمم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ هوروش بند زیر بارونا گمم خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود هوروش بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه زیر بارونا گمم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک زیر بارونا گمم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه زیر بارونا گمم جدیدترین اثر هوروش بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. هوروش بند با اهنگ زیر بارونا گمم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زیر بارونا گمم هوروش بند یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که هوروش بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط هوروش بند، زیر بارونا گمم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای هوروش بند به ارمغان آورد. امیدواریم هوروش بند بعد از زیر بارونا گمم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که هوروش بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیر بارونا گمم اثری فوق العاده از هوروش بند است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. هوروش بند سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیر بارونا گمم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیر بارونا گمم هوروش بند جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست هوروش بند که مربوط به انتشار زیر بارونا گمم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی هوروش بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک زیر بارونا گمم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. هوروش بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه زیر بارونا گمم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای هوروش بند در آهنگ زیر بارونا گمم لذت ببرید.

هوروش بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک زیر بارونا گمم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده زیر بارونا گمم هوروش بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای هوروش بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه زیر بارونا گمم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه زیر بارونا گمم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده زیر بارونا گمم دعوت کرده است. هوروش بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زیر بارونا گمم هوروش بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. هوروش بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک زیر بارونا گمم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و هوروش بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک زیر بارونا گمم جدیدترین اثر هوروش بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. هوروش بند با اهنگ زیر بارونا گمم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زیر بارونا گمم هوروش بند یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که هوروش بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط هوروش بند، زیر بارونا گمم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای هوروش بند به ارمغان آورد. امیدواریم هوروش بند بعد از زیر بارونا گمم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه زیر بارونا گمم هوروش بند را نشنیده باشد. هوروش بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی هوروش بند برای قطعه فوق العاده زیر بارونا گمم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا زیر بارونا گمم هوروش بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه زیر بارونا گمم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام هوروش بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت زیر بارونا گمم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ هوروش بند زیر بارونا گمم خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود هوروش بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ زیر بارونا گمم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه زیر بارونا گمم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام هوروش بند را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده زیر بارونا گمم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، زیر بارونا گمم هوروش بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران هوروش بند نیز با خوشحالی از انتشار قطعه زیر بارونا گمم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. زیر بارونا گمم هوروش بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی هوروش بند با انتشار ترانه جذاب زیر بارونا گمم از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. هوروش بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک زیر بارونا گمم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه زیر بارونا گمم هوروش بند را نشنیده باشد. هوروش بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی هوروش بند برای اهنگ فوق العاده زیر بارونا گمم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا زیر بارونا گمم هوروش بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ زیر بارونا گمم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام هوروش بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت زیر بارونا گمم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ هوروش بند زیر بارونا گمم خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود هوروش بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ زیر بارونا گمم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ زیر بارونا گمم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن زیر بارونا گمم هوروش بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
عابد گفته:

خفن بود

علی گفته:

بدک نبود ناموساً

Mona گفته:

عالیی🖇️♥️

Raha گفته:

عالی ..

یگانه گفته:

عالی بود مث همیشه♥️