دانلود آهنگ هوروش بند شاید یه شب بارون کیفیت اصلی MP3 + متن

هوروش بند – شاید یه شب بارون

دانلود اهنگ جدید هوروش بند به نام شاید یه شب بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شاید یه شب بارون هوروش بند از رسانه موزیکیشو

Hoorosh Band Shayad Ye Shab Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

هوروش بند – شاید یه شب بارون

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 205

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم هوروش بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ هوروش بند – شاید یه شب بارون

شاید صدای بارونو نشناسم اما صدا پاتو چرا شاید که دیگه هیچیو حس نکنم اما نفساتو چرا آخه هر شب نفسات تویه هوامه هر جا که میرم اسمت رو لبامه شاید که راه خودمو گم بکنم اما راه قلب تو نه دوریه هرکیو تحمل میکنم اما دوریه تو نه آخه دوریت واسه قلبم خوده درده یادت منو باز دیوونه کرده شاید یه شب بارون شاید یه شب دریا دست منو بزاره توو دستات شاید همین فردا ببینمت آروم بگیرم باز شاید یه شب بارون شاید یه شب دریا دست منو بزاره توو دستات شاید همین فردا ببینمت آروم بگیرم باز شونه کردم موتو با هر گره که وا شد پیش روی من یه راه تازه پیدا شد مگه این روزارو بی تو میشه تکرار کرد تو یه خوابی که ازش نمیشه بیدار شد شاید یه شب بارون شاید یه شب دریا دست منو بزاره توو دستات شاید همین فردا ببینمت آروم بگیرم باز شاید یه شب بارون شاید یه شب دریا دست منو بزاره توو دستات شاید همین فردا ببینمت آروم بگیرم باز
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

هوروش بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ شاید یه شب بارون به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده شاید یه شب بارون هوروش بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای هوروش بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ شاید یه شب بارون خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ شاید یه شب بارون بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده شاید یه شب بارون دعوت کرده است. هوروش بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شاید یه شب بارون هوروش بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. هوروش بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ شاید یه شب بارون این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و هوروش بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شاید یه شب بارون هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار هوروش بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب شاید یه شب بارون را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده شاید یه شب بارون در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. هوروش بند در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. شاید یه شب بارون هوروش بنداز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. هوروش بند نیز در شاید یه شب بارون تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه شاید یه شب بارون حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. هوروش بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ شاید یه شب بارون جدیدترین اثر هوروش بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. هوروش بند با موزیک شاید یه شب بارون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. شاید یه شب بارون هوروش بند یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که هوروش بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط هوروش بند، شاید یه شب بارون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای هوروش بند به ارمغان آورد. امیدواریم هوروش بند بعد از شاید یه شب بارون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ شاید یه شب بارون هوروش بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

هوروش بند شاید یه شب بارون را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران هوروش بند را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از هوروش بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران هوروش بند قطعه شاید یه شب بارون را جزو بهترین کارهای او می دانند. شاید یه شب بارون هوروش بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه شاید یه شب بارون هوروش بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه شاید یه شب بارون هوروش بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: