هوروش بند بعد از مدت ها انتظار ماه پیشونی را منتشر کرد

هوروش بند ماه پیشونی را منتشر کرد

هوروش بند گروه موسیقی بسیار محبوب در کشور بهترین موزیک خود به نام ماه پیشونی را به انتشار رسانید.

هوروش بند ماه پیشونی را منتشر کرد

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

هوروش بند یکی از بهترین گروه های موسیقی کشور است که اکنون فعالیت های هنری خود را در زمینه موسیقی پاپ ادامه می دهند. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده موزیک های هوروش بند و مهدی دارابی خواننده اصلی گروه هوروش به عنوان ده گروه موسیقی برتر ایرانی در زمینه موسیقی شناخته شده اند. یکی از بهترین هی هوروش بند که محبوبیت آن ها را همگانی کرده بود آهنگ ماه پیشونی می باشد. این موزیک ریتمی بسیار شنیدنی دارد و صدای مهدی دارابی احساسات را به خوبی با همکاری ریتم به شنونده منتقل می کند.

 

ماه پیشونی دلیل شهرت هوروش بند

 

هر خواننده و هر گروه موسیقی موزیک هایی را به انتشار رسانده است که شهرت را به آن ها هدیه داده است. این شهرت از طریق نوع ریتم موزیک و صدای بسیار خوب خواننده شکل می گیرد. ماه پیشونی نیز از این دسته موزیک ها بشمار می رود که سبب شد تا مهدی دارابی در کنار مسعود جهانی بهتر شناخته شوند. مسعود جهانی را اکنون میتوان به عنوان یکی از بهترین آهنگسازان و تنظیم کننده های کشور تلقی کرد که با اکثر هنرمندان کشور فعالیت داشته است و برای تمامی آن ها موزیک ساخته است.

هوروش بند توانست بعد از بدست آوردن شهرت اهنگ های بسیار خوبی را به انتشار برساند و با این عمل اکنون اهنگ هوروش بند جدید هر ریتمی نیز داشته باشد مورد علاقه شنونده های موزیک در سراسر ایران می باشد. مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده گروه هوروش بند با خواننده هایی همچون «مسیح و آرش» «مهراد جم» «میثم ابراهیمی» و .. داشته است که همین مورد سبب تجربه بالای او در ساخت موزیک بی نقص شده است. از آهنگ های خوب هوروش بند می توان به «مرا دیوانه کردی» «خستم» «عوض کردی» «این قرارمون نبود» و … اشاره کرد. جدیدترین آهنگ هوروش بند نیز به نام «نبین الان خستم» به تازگی منتشر شده است و نقد های مثبتی را به همراه داشته است.

 

دانلود اهنگ جدید هوروش بند

 

هوروش بند اهنگ های بسیاری را به انتشار رسانده است و ممکن است شما علاقه مندان به این گروه موسیقی تمامی این موزیک ها را نشنیده باشید. می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو به تمامی این اهنگ های و اهنگ هوروش بند جدید دسترسی داشته باشید و با ورود به فول آلبوم هوروش بند تمامی اهنگ های مهدی دارابی را بصورت تکی و یا یکجا دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

مشاهده کلیپ ماه پیشونی و صحبت های مهدی دارابی در رابطه با این آهنگ

 

در صفحه رسمی اینستاگرام هوروش بند قسمتی از کلیپ و یا موزیک ویدیو ماه پیشونی به انتشار رسیده است که می توانید آن را دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید. هوروش بند و یا مهدی دارابی در رابطه با این موزیک صحبت هایی را در پست منتشر شده انجام داده است که این صحبت ها به این صورت بوده :

 

ماه پیشونی
تقدیم به شما که همیشه همراهیمون کردین ، پخش ؛ ۱۷ اسفند پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر
عاشقتونیم
با تنظیم و میکس و مسترینگ؛ مسعود جهانی
ملودی و شعر مهدی دارابی
کارگردانی مجید فرهبد ، حمایت یادتون نره ، دانلود تیزر در کانال تلگرام ، کنسرت ۱۹ و ۲۰ اسفند قراره با هم بخونیمشا

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: