اگر روح بودی تو برزخ پی تو می گشتم | دانلود اهنگ جدید هوروش بند نبین الان خستم + متن

هوروش بند – نبین الان خستم

دانلود اهنگ جدید هوروش بند به نام نبین الان خستم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نبین الان خستم هوروش بند از رسانه موزیکیشو

Hoorosh Band Nabin Alan Khastam Download mp3 320 + Lyrics text

هوروش بند – نبین الان خستم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم هوروش بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ هوروش بند – نبین الان خستم

اگه گل بودی از این باغ تو رو میچیدمت اگه خورشید بودی توی آسمون میدیدمت اگه آسمون بودی یه روز میتابیدی به سقفمون تو ستاره بودی من چنگ میزدم به آسمون فقط امشب که نی چند وقت پی تو میگشتم اگه روح تو برزخ پی تو میگشتم میام از دریا بگیرم تو رو ماهی نیستی اگه توعشقی که عشق اشتباهی نیستی نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم یه شهر میخوان من تو رو پیدا نکنم نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم یه شهر میخوان من تو رو پیدا نکنم تو که نیستی هیشکی نیست پشتم درآد بی تو دنیا دستشو مشت کرد برام خود زندگی همینجوری نفس گیره بیا جون من تو اینجوری نباش دیگه نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم یه شهر میخوان من تو رو پیدا نکنم نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم یه شهر میخوان من تو رو پیدا نکنم
توضیحات

مهدی دارابی متولد 17 مرداد سال 1372 در استان لرستان می باشد. مهدی دارابی توانست در سن 16 سالگی علاقه خود به موسیقی را نشان داد و همین مورد سبب شد تا با تشکیل گروه هوروش فعالیت خود را بصورت رسمی و مجاز اغاز کند. این گروه موسیقی با تشکیل دو نفر یعنی مهدی دارابی و مسعود جهانی شکل گرفت که به تازگی مطلع شده ایم فعالیت هنری این دو با یکدیگر بسیار کمرنگ شده است.

مهدی دارابی در بیانیه اعلام داشته است که نام گروه وی هوروش بند نیست و اینگونه تلفظ تنها با اشتباه وی در بیان این اسم رخ داده است. درواقع نام این گروه هوروَش می باشد که معنای مثل خورشید را دربر دارد. مهدی دارابی موسیقی و خوانندگی را بصورت دلی انجام داد و هین مورد دلیل محکمی بر محبوبیت وی داشته است.

کمتر کسی در دنیای موسیقی وجود دارد که نام هوروش بند را نشنیده باشد. اعضای اصلی این گروه را که در بهمن ۹۵ تشکیل شد، مسعود جهانی و مهدی دارابی تشکیل میدهند که مسعود جهانی تنظیم کننده و آهنگساز نام اشنای موسیقی فارسی است و از پرکارترین آدم های این روزهای دنیای موسیقی است و مهدی دارابی نیز خواننده این گروه است و که به لطف صدای خاص و سنتیش باعث شده تا کارهای هوروش از یک حالت تلفیقی سنتی برخوردار باشد و این گروه با این سبک خاص بتواند طرفداران زیادی جذب کند.

اولین آهنگ این گروه آهنگ آرام و عاشقانه یاد تو میفتم بود که با استقبال خوبی هم مواجه شد و پس از آن با انتشار آهنگ های همچون آخر منو به باد داد و به کی پز میدی مسیر موفقیت خود را استارت زدن. با انتشار آهنگ های بیشتر این گروه در شهریور ۹۶ اولین کنسرت خود را برگزار کرد و که با سرعت زیادی تمام بلیطهایش فروش رفت اما خب این کنسرت و نحوه اجرای مهدی دارابی با ایرادات و حواشی خاصی روبرو شد.

از پرطرفدارترین آهنگ های این گروه میتوان به آهنگ عاشقم کردی اشاره کرد که بسیار شاد و دلنشین است و توانست دل هواردارن موسیقی را بدست آورد. پس از آن نیز آهنگ های احساسی چه حالی میشی و ماه پیشونی از بهترین کارهای این گروه است.

آخرین کار این گروه مثل ماهی بود که چون بعد از مدت زیادی سکوت منتشر شد، با استقبال فوق العاده ای مواجه شد و توانست جای پای هوروش را ثابت کند.

اما باز هم بعد از چند ماه کم کاری، این بار هوروش بند تصمیم گرفته با آهنگ جدید و آرام نبین الان خستم به دنیای موسیقی بازگردد و از همین حالا همه منتظر این آهنگ فوق العاده هستند. این موزیک نیز پس از انتشار توانست محبوبیت بالایی را به مانند سایر کارهای مهدی دارابی بدست بیاورد. همین مورد سبب شد تا هوروش بند در تمامی فضای مجازی بازهم بدرخشد و اکنون کلیپ هایی را نیز با این اهنگ در این فضا پخش کرده اند. اما اهنگ نبین الان خستم به هوروش بند اگه گل بودی شهرت پیدا کرده است.

امیدواریم از این آهنگ شنیدنی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
زهرا گفته:

خیلی خوب بود.ممنون

بهاره گفته:

خیلیییییییییییییی مزخرف اهنگ از این بد تر مگه داریم؟؟؟

Ani گفته:

عالي بوود ? خعلي خوووووب ?

Masom گفته:

خوب بود⁦❤️⁩?

عشق گفته:

عالی دقیقا حرف دل خیلی خوبین ?❤