دانلود اهنگ علی یاسینی بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) + متن کامل

علی یاسینی – بهتر از منه (وحید جی ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Behtaraz Maneh (vahidj Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – بهتر از منه (وحید جی ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – بهتر از منه (وحید جی ریمیکس)

اون حتما بهر از منه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ دیسلاو میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار وحید جی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب بهتر از منه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بهتر از منه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. وحید جی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بهتر از منه وحید جیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. وحید جی نیز در بهتر از منه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه بهتر از منه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز علی یاسینی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی یاسینی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) علی یاسینی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی یاسینی و بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی یاسینی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی یاسینی امیدوار است با عاشقانه بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) علی یاسینی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بهتر از منه (وحید جی ریمیکس) علی یاسینی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: