ولی قاسمی عقاب | دانلود اهنگ جدید مازندانی ولی قاسمی عقاب + متن

ولی قاسمی – عقاب

دانلود آهنگ قدیمی ولی قاسمی به نام عقاب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عقاب ولی قاسمی از رسانه موزیکیشو

ولی قاسمی – عقاب

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ولی قاسمی – عقاب

عقاب آسمون ویمه و اصلا ناشتمه راهی اسا ونه چتی بوو میچکا دره می تعفیب پلنگ لر ویمه و نعره شیر دیه می ور اسا صحرایی کفتار همه دکتنه می سر ورگ بیمو کل دامه تنها ویمه اما مغرور اسا میسه شالکته دم تکون دنه از دور هر چی بخردمه از رفیق بد بخردمه مرد دیه می ور اما از نامرد بخردمه کاشکی تنها بمونست ووم، از تنهایی بخونست ووم کل مازندرون میجا لج بووشه اگه مسیر زندگیم کج بووشه انی شومه تا می لینگ رج بووشه حسود آدم بوینه بسوزه فلج بووشه بهترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی موزیک اما کچیک امه خدا خیلی گته خدایی ور همش کچیکی صحبته شی مرزی سر راه شومی کارینارمی پیاده راه شومی ولی عشق سواری نارمی هر چی بخردمه از رفیق بد بخردمه مرد دیه می ور اما از نامرد بخردمه کاشکی تنها بمونستووم از تنهایی بخونست ووم کچیک ویمی وقت کچیکی بد نوه صدتا کلوش امه سه جای بد نوه ساده ویمی ارث پیر و مار داشتمی خاکی ویمی هیچکسی ره کار ناشتمی هر چی بخردمه از رفیق بد بخردمه مرد دیه می ور اما از نامرد بخردمه کاشکی تنها بمونستووم از تنهایی بخونست ووم
توضیحات

همیشه به لحاظ جغرافیایی شمال هر کشوری ممکن است از آب و هوای معتدل تر و رو به مرطوب و خنک تری برخوردار باشد و هچنین احتمالا بارش باران در طول فصول سال بیشتر خواهد بود. شمال سرسبز ابران هم با آن همه زیبایی از این قاعده مستثنی نیست اما جالب است که باز مردم همین منطقه هم مرزهایی را بین خودشان تعیین کرده اند که در طول زمان باعث به وجود آمدن گویش های متفاوت و آداب مختص به هرکدام از مناطق شده است. این روزها موسیقی های محلی که مربوط به مردم گیلکی عزیز خطه شمال بود رو برای شما عزیزان گلچین رده بودیم و حالا بنابر مرزبدی ها هم که شده. نوبت به آهنگ های شمالی مازندرانی رسیده است.

در اینجا مجموعه ای از آهنگ های شاد و احساسی مازندرانی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم در این روزهای مقابله با کرونا که زندگی همه به نوعی تحت تاثیر قرار گرفته است، با گوش دادن به این آهنگ ها کمی حال و هوای یک سفر خوب به شمال و لذت بردن از طبیعت انجا را به دل ها و خونه هاتون راه بدیم.

شما عزیزان می توانید آهنگ مازنی *عقاب* با صدای ولی قاسمی رو با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. آهنگساز این آهنگ محمد رحیم پور و تنظیم کننده آن معین مشایخ است. ترانه زیبای آن را نیز محمد رحیم پور سروده است. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: