علی یاسینی ویدیوی قبل از کنسرت و ماجرای باز شدن بند کفش را منتشر کرد

ویدیوی بسیار جالب قبل از کنسرت علی یاسینی

علی یاسینی ویدیوی جالب قبل از کنسرت خود که بند کفش وی نیز باز شده بود را به انتشار رساند.

ویدیوی بسیار جالب قبل از کنسرت علی یاسینی

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

علی یاسینی ویدیوی جالب قبل از کنسرت خود را به انتشار رساند

 

علی یاسینی که از خواننده های نوظهور دنیای موسیقی کشور است با این حال به خوبی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این هنرمند و خواننده بسیار خوب در ابتدا کار ترانه سرایی و تنظیم موسیقی را برعهده داشته است. اما اکنون در حوزه خواننده فعالیت می کند و سعی دارد آلبوم خود را با تهیه کنندگی خود به مرحله انتشار برساند.

با شیوع ویروس کرونا اکثر کنسرت ها و فعالیت های هنرمندان در دنیای موسیقی به انزوا رفت و اکثر این هنرمندان دلتنگ اجرای کنسرت و دیدن دوباره هواداران می باشند. علی یاسینی نیز از این دسته هنرمندان بوده که دلتنگ اجرای کنسرت می باشد. امروز این هنرمند پستی را به انتشار رسانده است که ویدیویی جالب قبل از کنسرت می باشد که جریان باز شدن بند کفش این هنرمند را به نمایش می گذارد. شما در اینستاگرام علی یاسینی می توانید این ویدیوی زیبا را مشاهده کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید. علی یاسینی در این خصوص بیان داشته است:

وقتى چند ثانيه قبل از ورود بند كفشت باز ميشه😆
دلتنگيم ✋🏻

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی

 

موزیک های علی یاسینی به مانند «راه بیا» «تو دیوونه بودی» «پرواز» و .. ریتمی خاص و شنیدنی دارند. این موزیک ها را می توان در اوقاتی که در حال رانندگی هستید و یا سعی دارید مسافرتی بی دردسر داشته باشید انتخاب کرده باشید تا آرامش مورد نیاز را بدست بیاورید. رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت های خوب ایرانی می باشد برای شما کاربران و هواداران این هنرمند فول آلبوم علی یاسینی را تدارک دیده است تا شما اهنگ های قدیمی و اهنگ علی یاسینی جدید به نام «چراغونی» را با بهترین کیفیت دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: