تصاویر نامداران این روی موسیقی *ایران من * همایون شجریان

ویدیوی جنجالی موسیقی ما ایرال شد

همخوانی اسطوره های ایران من با همایون شجریان در قطعه ماندگار ایران من را در پیج موسیقی ما ببینید.

ویدیوی جنجالی موسیقی ما ایرال شد

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

ویدیوی جنجالی از قهرمانان ایران

اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرام موسیقی ما  ویدیویی منتشر شده است از نامداران ایران زمین که در حال لب زدن موسیقی ایران من با صدای همایون شجریان هستند. این ویدیو با نوشته زیر در اینستاگرام منتشر شد:

تا دل‌تان بخواهد، طی هزاره‌ها «سروِ» بلند است که بر زمین افتاده است برای «مادرِ ایران». سربازانی سرافراز از میرزاکوچک‌خان و ستارخان تا شهیدان همت و چمران که جان‌شان را فدا کردند تا «وطن»، «وطن» بماند. تا دل‌تان بخواهد، نامحرم بر این سرزمین چشم داشته و غرورِ فرزندان‌ش، نگذاشته تا ذره‌ای از خاک‌ش به یغما رود. «ایرانِ من» با صدای «همایون شجریان» و آهنگ‌سازی «سهراب پورناظری»، گریزی است به ناله‌ی جان‌سوزِ ایرانیان و به قولِ «پوریا سوری» (شاعر این قطعه) یادمان می‌اندازد که فرزندِ زخم‌خورده از همه هم که ناامید شود، دل‌ش قرص است که «مادر»ش هست، «خدا» هست.
این ویدیو که از شبِ گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اولین ویدیوی ساخته شده با استفاده از هوش مصنوعی (دیپ فیک) و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین است.
.
.
احساس‌تان را از دیدنِ این ویدیو برای‌مان بنویسید.
.

دانلود اهنگ جدید همایون شجریان

حالا همه در حال نشتر دادن این ویدیوی احساسی هستند که همه را منقلب می کند و باعث می شود تا به آنچه تا به امروز ایران پشت سر گذاشته است فکر کنیم و به وطن خود افتخار کنیم و ما هم بخواهیم تا با همه وجود جزئی از آن باشیم. شما عزیزان می توانید نسخه کامل این ویدیو را در پیج موسیقی ما ببینید. همچنین می توانید همایون شجریان جدید و فول آلبوم همایون شجریان را از طریق رسانه موزیکیشو بشنوید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: