اهنگ بارونای نم نم از پازل بند | دانلود اهنگ بارونای نم نم از پازل بند + متن کامل

پازل بند – بارونای نم نم

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام بارونای نم نم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارونای نم نم پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Baroonaye Nam Nam Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – بارونای نم نم

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – بارونای نم نم

بارونای نم نم بارونای نم نم هر روز هر شب فکرم با فکرت درگیره گمون کنم دیره قلبم داره میره هر روز هر شب چشمات تو خاطره هامه همیشه باهامه نفسم میگیره حتی دیگه یه ثانیه نمیشه بگذره بدون تو عشقم همه چی واضحه من عاشقت شدم به جون تو به جون تو بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد با تو تنها بودن رویامه این روزا تو تنها من تنها آخه بگو چرا تیک تیک ساعت خونه هیشکی نمیدونه یه قلب دیوونه شد عاشق شما وقتی تو منو دوست داری من تو رو دوست دارم دوریم چرا عشقم با عاشقی میتونه یه دفعه عوض بشه دنیای ما دنیای ما بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد بارونای نم نم بارونای نم نم بارونای نم نم باز دوباره بارونای نم نم
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

آهنگ ریتمیک و زیبای “بارونای نم نم” پازل بند رو به شما موزیکی شویی های عزیز تقدیم می کنیم. این قطعه یک تک آهنگ شاد از پازل بند است. این آهنگ احساسی در سال 1394 منتشر شده است. ترانه عاشقانه آن را مهرزاد امیرخانی سروده است. آهنگسازی شاد و ریتمیک آن از علی رهبری است و تنظیم فوق العاده آن مثل همیشه کار آرین رهبری بوده است.

ملودی این قطعه شور و شوق بسیاری دارد که می تونین با گوش دادن بهش به کل حال و هوای خودتون رو تغییر بدید و یک انرژی مضاعف پیدا کنید تا کارهای روزمره تان را با یک دید متفاوت انجام دهید. موسیقی آن کمی تم محلی دارد که همیننکته باعث شده تا از دیگر آهنگ های پازل بند متفاوت باشد.

شما عزیزان می تونین همین حالا این تک آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن این قطعه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: