پازل بند برگرد | دانلود اهنگ پازل بند به نام برگرد + متن کامل

پازل بند – برگرد

دانلود آهنگ قدیمی پازل بند به نام برگرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ برگرد پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Bargard Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – برگرد

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – برگرد

رنگ چشات منو می خواد حتی یکم برگرد به خاطرم برگرد بزار بگم تو همین فرصت کم برگرد یه لحظه بام برگرد یک قدم میون ما فاصله ست بیا که با یک نفس از عشق پرم رفتنت نشده هنوز باورم دیگه نمی افته عشق تو از سرم رنگ چشات منو می خواد حتی یکم برگرد به خاطرم برگرد بزار بگم تو همین فرصت کم برگرد یه لحظه بام برگرد به هر طرف میرم به تو می رسم اونی که نمی گذره ازت منم عاشقم نشسته روی تنم دلم رو به دریای چشمات می زنم رنگ چشات منو می خواد حتی یکم برگرد به خاطرم برگرد بزار بگم تو همین فرصت کم برگرد یه لحظه بام برگرد
توضیحات

پازل بند یک گروه پاپ ایرانی است که ابتدا به هنگام تشکیل آن سه عضو اصلی، آرین بهاری، علی رهبری و مهران عباسی در کنار هم آن را بر پا کردند. آنها از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم ود را منتشر کردند و در نیمه سال ۱۳۹۶ اولین کنسرت آن ها برگزار شد. امروز تنها علی رهبری و آرین بهاری در این گروه مانده اند و مهرن عباسی راهش را از گروه جدا کرد.

آنها در ابتدای کار برای آهنگسازی و ترانه سرایی با هنرمندانی همچون محسن یگانه و مرتضی پاشایی همکاری داشته اند اما امروز وظیفه آهنگسازی تمام آهنگ ها به عهده علی رهبری و تنظیم آن ها نیز به عهده آرین بهاری است. اهنگ احساسی برگرد، یکی از تک آهنگ های عاشقانه پازل بند است که به رسم همیشه آهنگسازی آن را علی راهبری و تنظیم آن را آرین بهاری انجام داده است. ترانه زیبای این قطعه نیز از مهسا علیپور می باشد.

شما عزیزان می توانید این آهن زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

روزتون زیبا و آفتابی 🙂

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: