پازل بند داستان | دانلود ریمیکس اهنگ داستان پازل بند + متن کامل

پازل بند – داستان ( ریمیکس )

دانلود آهنگ قدیمی پازل بند به نام داستان ( ریمیکس ) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ داستان ( ریمیکس ) پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Dastan (Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – داستان ( ریمیکس )

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – داستان ( ریمیکس )

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه
توضیحات

پازل بند یک گروه پاپ ایرانی است که ابتدا به هنگام تشکیل آن سه عضو اصلی، آرین بهاری، علی رهبری و مهران عباسی در کنار هم آن را بر پا کردند. آنها از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم ود را منتشر کردند و در نیمه سال ۱۳۹۶ اولین کنسرت آن ها برگزار شد. امروز تنها علی رهبری و آرین بهاری در این گروه مانده اند و مهرن عباسی راهش را از گروه جدا کرد.

آنها در ابتدای کار برای آهنگسازی و ترانه سرایی با هنرمندانی همچون محسن یگانه و مرتضی پاشایی همکاری داشته اند اما امروز وظیفه آهنگسازی تمام آهنگ ها به عهده علی رهبری و تنظیم آن ها نیز به عهده آرین بهاری است. آهنگ داستان یکی از تک آهنگ هایی است که آنها در سال۱۳۹۷ منتشر کردند و ترانه سرایی آن را محمد بیرانوند انجام داده است. آهنگسازی قطعه کار عماد طغرایی است و تنظیم آن نیز به عهده آرین بهاری عزیز بوده است.

اهنگ داستان از گروه پازل بند، یکی از آهنگ های بسیار زیبای آن ها و البته عاشقانه ای غمگین است که بعد از انتشارش با استقبال بسیار زیاد طرفداران پازل بند رو به رو شد. حالا ریمیکسی زیبا و نسبتا ریتمیک از این آهنگ احساسی منتشر شده است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بشنوید. این ریمیکس به گونه ای تنظیم شده که کمی از حال و هوای غمگین ترانه آن را کم می کند.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
احسان بلوچ گفته:

عالیه عالیه عاشق این اهنگم حرف دلمومیگه عاشقتم داداش مرسی جگروک ازبلوچستانه زاهدان ممنون