دانلود آهنگ پازل بند داستان (زیادی خوبی کردنم تهش داستانه) + متن کامل

پازل بند – داستان

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام داستان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ داستان پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Dastan Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – داستان

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 100

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – داستان

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی هیچوقت این احساس بهت نمیساخت دلم میخواستت دلت نمیساخت زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واس تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واس تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه باید بد بشم تا دلت تنگ شه اما به خودت بیای شدی تنهای تنها باید بد بشم باهات برم از تو دنیات نبودی تو اصلا شبیه حرفات زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واس تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واس تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه
توضیحات

پازل بند یک گروه پاپ ایرانی است که ابتدا به هنگام تشکیل آن سه عضو اصلی، آرین بهاری، علی رهبری و مهران عباسی در کنار هم آن را بر پا کردند. آنها از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم ود را منتشر کردند و در نیمه سال ۱۳۹۶ اولین کنسرت آن ها برگزار شد. امروز تنها علی رهبری و آرین بهاری در این گروه مانده اند و مهرن عباسی راهش را از گروه جدا کرد.

آنها در ابتدای کار برای آهنگسازی و ترانه سرایی با هنرمندانی همچون محسن یگانه و مرتضی پاشایی همکاری داشته اند اما امروز وظیفه آهنگسازی تمام آهنگ ها به عهده علی رهبری و تنظیم آن ها نیز به عهده آرین بهاری است.

علی رهبری و آرین بهاری یک بار دیگر با عنوان گروه بسیار موفق پازل بند ترانه‌ای دیس لاو و بسیار احساسی را روانه‌ی بازار کردند. تنظیم این قطعه به شکلی انجام شده است که بیس دارد و مناسب گوش دادن در ماشین نیز هست. شما عزیزان می توانید این آهنگ بسیار زیا و شنیدنی را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آهنگ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن این ترانه‌ی زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
کرد سنگانی گفته:

آهنگ خیلی خوبی بود متشکر

کرد سنگانی گفته:

خیلی عالیه متشکر

پازل بند گفته:

مرسی خوبه موزیک های که دوست داریم پیدا میشه گوش کرد ممنونم از زحمات شما

ابوالفضل گفته:

اهنگ قشنگیه