اهنگ دلخوشی پازل بند | دانلود آهنگ با کیفیت اصلی MP3 320 , MP3 128 + متن کامل

پازل بند – دلخوشی

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام دلخوشی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلخوشی پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Delkhoshi Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – دلخوشی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 282

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – دلخوشی

به چشات باختم همه زندگیمو تا نگاه کردی بهم زیر چشی تو دلخوشم به اون نگاه خوشکلت نگیر از من تو همین دلخوشیو سر هر جاده منم چشم به راهی که تویی شب و روزم شده چشمای سیاهی که تویی خوبه حال دلم از وقتی حواسم به توئه دل من میره واسه چشم و‌ چراغی که تویی میپلکم دور و بر تو از بس که چشات دلبر خب دیگه نباشه تو غمتو بیا بذار رو شونم سرتو میپلکم دور و بر تو از بس که چشات دلبر خب دیگه نباشه تو غمتو بیا بذار رو شونم سرتو بردی عقل از سر من میدونی بیراه نیست خود ماهم اونقده که تو ماهی ماه نیست تو نگاهم تو همون منظره ی دلخواهی تو واسم نذاشتی هیچ راهی میپلکم دور و بر تو از بس که چشات دلبر خب دیگه نباشه تو غمتو بیا بذار رو شونم سرتو میپلکم دور و بر تو از بس که چشات دلبر خب دیگه نباشه تو غمتو بیا بذار رو شونم سرتو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

 

پازل بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه دلخوشی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده دلخوشی پازل بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای پازل بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه دلخوشی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلخوشی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده دلخوشی دعوت کرده است. پازل بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلخوشی پازل بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. پازل بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دلخوشی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و پازل بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلخوشی پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که پازل بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلخوشی اثری فوق العاده از پازل بند است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. پازل بند سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلخوشی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلخوشی پازل بند جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست پازل بند که مربوط به انتشار دلخوشی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی پازل بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه دلخوشی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. پازل بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلخوشی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای پازل بند در ترانه دلخوشی لذت ببرید.

پازل بند دلخوشی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران پازل بند را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از پازل بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران پازل بند آهنگ دلخوشی را جزو بهترین کارهای او می دانند. دلخوشی پازل بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ دلخوشی پازل بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه دلخوشی پازل بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

پازل بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ دلخوشی به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده دلخوشی پازل بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای پازل بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ دلخوشی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلخوشی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده دلخوشی دعوت کرده است. پازل بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلخوشی پازل بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. پازل بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ دلخوشی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و پازل بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلخوشی پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. پازل بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه دلخوشی جدیدترین اثر پازل بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. پازل بند با قطعه دلخوشی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دلخوشی پازل بند یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که پازل بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط پازل بند، دلخوشی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای پازل بند به ارمغان آورد. امیدواریم پازل بند بعد از دلخوشی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ دلخوشی پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسین گفته:

عالی ورضایتبخش

ثمین گفته:

خیلی خیلی خوب بود و عالی است

ورقاجعفری گفته:

بسیاراهنگ خوبی است به نظرم کم وکاست هست لطفا بهبودایجاد شود بهترازاین هم میشود!

ورقاجعفری گفته:

آهنگ عالی مرسی اززحمات 💗